Susamlı Sütlü Yumurta



Özellikle çocuklarına susam yedirmekte zorlananlar için öneriyorum bu tarifi. Yumurtayı sütle çok sık yaparım ve bunu yaparken içine ceviz atmayı düşünmüştüm. Baharat dolabımı açınca susamı gördüm ve susamla denemeye karar verdim:)  Susamın faydaları malum, süt ve yumurta da besleyicilikte en ön sıradalar. Dolayısıyla bu tarif çok besleyici ve lezzetli beğeneceğinizi düşünüyorum.

Malzemeler:

2 yumurta
yarım bardak süt
2 tatlı kaşığı susam
tereyağ
tuz


Yumurtaları ve sütü bir kaba alın. İçine tuz atın.


Malzemeleri çırpıcı veya mikser yardımı ile karıştırın. Çok uğraşmak istemezseniz çatalla bile karıştırabilirsiniz.


En son içine susamı da ekleyip karıştırın. Tereyağını tavada iyice eritip kızdırın, karışımı içine döküp pişirin. Yumuşacık pufidik yumurtanız hazır:)) Afiyet olsun...


Bu arada ekşi ot, biber ve maydonozlarım iyiden iyiye kendilerini göstermeye başladılar:)


Ekşi Ot


Bu da sebzelerimle birlikte tohumdan ektiğim çiçeğim. Umarım bir an önce açar:)

Yazının sonuna gelmişken bu şiiri okumanızı öneriyorum ve güzel bir haftasonu diliyorum, iyi tatiller...

7 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık.Ben buna bayılırım.Sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  2. Ben de birşeyler ekip büyütmek istiyorum. Çok özendim şimdi :) Minik minik ne de sevimli duruyorlar.

    YanıtlaSil
  3. yarın kahvaltı da en küçük oğlum için harika bir fikir teşekkürler unutmaamk için şimdi buzdolabının üzerine not düşmeye gidiyorum iy geceler

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım, nefis olmuş.. Kendi yetiştirdiğin gibisi hiç alınana benzer mi Maşallah diyelim. Bu arada yavrucuğuna da çok geçmiş olsun, inşallah iyidir şimdi. Sevgilerimle, anneler günün kutlu olsun Bitanem, sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil
  5. ama ben diyetteyim böyle güzellikelr görünce hep yutkunup, duruyorum:)

    YanıtlaSil
  6. susamlı yumurta hoş bı fıkır deneyeceğim

    YanıtlaSil
  7. dün susamsız yaptım ,bir çırpıda hapsini alvin ve sincaplar eşliğinde bir çırpıda bitirdi
    bugünde ceviz ve peynir ekledim
    çok teşekkürler doğrusu ben böyle bir tarifin unsuz gideceğini düşünemezdim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails