Ahududu ve Çilekli Mini Pasta


Ben bu fincan kekini çok sevdim:) Çok pratik geldi bana. Zaman alan değil pratik olanları tercih etmek durumundayım malum. Bir de kim yese daha lezzetli buluyor fırında yapılan keke göre. Ayrıca nescafeli fincan keki ve tencere kekini deneyip memnun kalan, çok beğenen arkadaşların yorumları da beni çok çok mutlu etti. Şimdiki denemem, aynı malzemeler ile yapılan farklı bir tat. Malzemeler fincan keki ile aynı. İçine ekstra olarak 2 fincan doğranmış çilek ve 1 fincan ahududu reçeli döküp aynı usul ile kekleri yaptım. 


Bardaktan çıkardıktan sonra keki 3e bölüp yukarıdaki gibi mini bir kek elde ettim. Bardaktan yapınca kendiliğinden yuvarlak olması da ayrıca işime geldi:)


Hazır kremayı süt ile çırptım. Elde ettiğim kremayı kekin üzerine sürdüm.


Son olarak üzerine ahududu reçelinden biraz döktüm ve muz ile süsledim. Ahududu tadını sevenler için tavsiye ederim, sevgiyle...

9 yorum:

  1. bayıldım ben bu pastalara...

    YanıtlaSil
  2. off
    mini pastalara bak
    lezzet dolu...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Lezzet sarayı
    çok teşekkürler:)

    Serra
    sağol canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. HİLAL NAILDA GÜZEL OLMUŞ.....TADI FARKLI OLMALI....ELLERİNE SAĞLIK TATLIM....

    YanıtlaSil
  5. HİLALCİM KURABİYELERİ KAPATTIĞIM ŞEYİ SANA TARİF EDEYİM..BEN YAPMADIM..SATIN ALDIM..HERYERDE SATILIYOR OLMALI....ŞEMSİYE ŞEKLİNDE ÖZELLİKLE SABAHLARI KAHVALTILIKLARIN ÜZERİNİ KAPTMAYA YARAYAN BENİMDE ÇOK KULLANDIĞIM VE SEVDİĞİM BİRŞEY...AMA İSMİNİ BİLMİYORUM....BİRGÜN YAYINLARIM TAM OLARAK GÖRÜRSÜN...SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  6. ewet fincan keki bende denemiştim tarifi Asortik Krepten almıştım, yumuşacık browni gibi oluyo. ama ben fincandan çıkarırken parçaladım hep varmı kolay yolu?

    YanıtlaSil
  7. Şehnaz
    sağo lcanım beğenilerin için. ayrıca tarifin için de çok teşekkürler, çok kullanışlı birşey belli ki...

    YanıtlaSil
  8. Yetemek-Sizin
    ben kenarlarını yağlıyorum, içine de ( yani dibine ) kek kağıdı koyuyorum. Hiç yapışma olmuyor yetenekcim

    YanıtlaSil
  9. Süppersin tatlım. Aynı şeyi ben de düşünmüştüm ama henüz yapmaya fırsat bulamadım :) Ellerine sağlık. Afiyet şeker olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails