Fırında Patates - Atıştırmalık


Malum benim blogda genellikle pratik tarifler bulunur. Çalıian bir anne için ne kadar pratiklik varsa kullanmalı, değerlendirmeli. Vakit nakittir hesabı:)

Bu tarif de çok pratik, hemen hazırlanabilecek harika bir lezzet. Patates severlere duyurulur:)

Patateslerin dışını iyice ( ben süngerle yıkıyorum ) yıkayın. Patatesleri dört parçaya bölün ve bir kaba alın. kabın içine biraz sıvıyağ, kimyon, kekik, pulbiber ve tuz ekleyip iyice karıştırın. Ardından patatesleri fırın poşetine alın ve 180 derece fırında pişene kadar bekletin. 


 
Bu ise sevgili dostlarım Cahide&Jibek'te gördüğüm bir tarif.  Patatesleri güzelce yıkayın, ince ince dilimleyin ama dilimleri koparmayın. İçlerine biraz tuz serpip fırın tepsisine dizerek pişirin. Aslında üzerleri biraz daha kızarmış olsa sanırım daha güzel olurdu ama biz böyle de idare ettik :))


7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Adaşım ellerine sağlık. bende çok severim fırında patatesi:) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. bizim evin en sevdiklerindendir o kadar nefis görünüyorlar ki istedi canım bugün yapayım bari : )

    YanıtlaSil
  4. Ben de yaptım geçen hafta bu elma dilimli olanlardan.Yalnız yağ koymadım, iftarda daha hafif olsun diye, çok güzel oldu kızardı da...Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çook pratik olmuş elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel ve leziz görünüyor.Canım çekti, akşama yapayım,ellerine sağlık,sevgilerrrr.....

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık
    harika görünüyor

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails