Yeni Bir Gün ve Yeni Bir Merhaba


Uzunca bir tatilden sonra yeniden birlikteyiz. Sıcak yaz günlerinde tutulan oruçlardan sonra hakkaten bayram oldu öyle değil mi:) Rahmet ayını 11 ay sonra görüşmek üzere uğurladık. Umarım hepimiz bu güzel aydan istifade edenlerden olmuşuzdur.

Bayram aslında yoğun geçti. Kişisel bir yoğunluktan ziyade ülke gündeminin yoğunluğundan bahsediyorum. Ramazan'ı referandum gündemi ile geçirdik. Ardından bayramı da atlattık ve oylamaya gittik. Sonuçta millet iradesi evet dedi ve referandum gündemi bitti. Bu arada genelde her bayram olduğu gibi bu bayram yine çok şeker yemeten çocuklar gibi alerji oldum, durmadan kaşınıyorum:))



Sonrasında 21:30'u bekledik, 12 dev adamın final maçını izlemek için. Aslında Türkiye için çok büyük başarıydı finale kalmak. Hani sürekli söylendi ya, hakkaten tarihe tanıklık yaptık biz. Basketbolda ilk kez bu kadar başarılı olduk. Bu belki de asıl birinciliğimiz.Biz çok mutlu olduk ama tabi birinci olsak havalara uçardık:)

Ve bu sabah, bayramı, referandumu ve basketbolu ardımızda bıraktık. Artık ileriye, geleceğe bakıyoruz. Bundan öncekiler değil, bundan sonrakiler olsun artık gündemimizde. Geçmişe takılı kalmadan, ama geçmişten alınan derslerle artık daha güzel sabahlara uyanabilelim. Ülke için tüm dileğimiz bu. 

Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. merhaba Hilal'cim:)
    (selam vermek için uğradım)

    YanıtlaSil
  2. sa :)geçmiş bayramınız hayırlı ve mübarek olsun....Uzunnn aradan sonra yeniden merhaba canım :)Kolaylıklar dilerim hep mutlu,hep güleryüzlü kalasın :) sevgiyle....

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails