Bilim Çocuk Dergisi


Bu aralar blog camiasında mevzu bahis olan yasaklar ve bu durumun sonucunda sürekli yasakla ilgili yazılarım. Baktım ki başka birşey yazmaz olmuşum, sırada bekleyen yazılarımdan ekleyeyim dedim. Daha önce sizlere "Meraklı Minik" dergisinden bahsetmiştim. Aylık bir dergi olan meraklı minik'i bu ay almak yerine, değişik bir dergi deneyelim dedik. Gerçi çok da değişik denemez meraklı minik de Bilim Çocuk da Tübitak'a ait. Ancak gözlemlerimden çıkardığım sonuç şu. Meraklı minik, daha küçük çocuklar için yapılmış gibi, Bilim Çocuk ise yine okul öncesi çocuğa hitap ediyor. İiçerik dopdolu, çizimlere dikkat ettim sevgili blogcu Pınar'a ait çizimler Bilim Çocuk'ta da var. Bu arada ilkokula giden çocuklar için tam ideal bir dergi. İtiraf edyorum ki dergiden ben bile bu yaşımda çok fazla şey öğrendim :) Bu arada çocukların da oldukça dikkatini çekiyor dergi, bir alın inceleyin derim :)


Bu sayıya fotoğrafçılık ve şemsiyeler damgasını vurmuş. Şu çizimlerin güzelliğine bakar mısınız :) Bir de yukardaki çanta şemsiyeden istiyorum, nerede satıldığını bilen gören varsa bir zahmet bana haber etsin :)


Bizim miniğin pek ilgimizi çekmemiş olsa da bu kirpiler, ben baya inceledim. Bakar mısınız çeşit çeşit kirpiler varmış meğer.




Bir de, çocuk dergilerinin olmazsa olmazı dergilerin ekleri var tabi. En çok fotoğraftaki sol üst köşede görebileceğiniz bilgilendirme kartları hoşuma gitti. Meğer ne çok şey geri dönüştürülebiliyormuş. Bir de fotoğraf stüdyosu var ki kartondan yapılan, onu ilerde yapmak için kaldırdım. Bizimkinin eline şimdi uhu felan vermeye gelmez az daha büyüsün bakalım:)
Sevgiyle kalın, bu dergiyi de evinizde bir minik varsa alın okuyun okutun.

3 yorum:

  1. biz de Betül için alıyoruz bu dergiden,ben de itiraf edeyim çok şey öğreniyorum:)

    YanıtlaSil
  2. hilalciğim dergi güzel gerçekten biz de alıyoruz.Bu arada sen o şemsiyeden havada karada yaparsın bence:)

    YanıtlaSil
  3. Hilalciğim dergi güzel gerçekten.Bu arada sen o şemsiyenin aynısını havada karada yaparsın bence:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails