Instagram'da Beni Bulmak İsterseniz


Bir haftayı daha bitirdik, şimdiden güzel bir hafta sonu geçirmemiz dileğiyle başlayayım bugünkü yazıma. Ne zamandır bahsetmek istiyordum ama hep birşeyler giriyor araya ve unutuyorum. BEni instagramdan da takip etmek isterseniz 

instagram kullanıcı adım: hilaldurantimur

ya da direk buraya tıklayın.



Günlük hayata dair her türlü fotoğrafımı paylaşıyorum hesabımda. Mesela şu yukarıdaki tadına bayıldığım Çin çayı gibi :)


Ya da tahmin edersiniz ki kahve aşkım :)
Artık beni takip edenler biliyorlar ne denli bir kahve tutkunu olduğumu..


Baharın ilk günlerinde içimizi ferahlatan tatları ya da;


Doğanın yeniden hayat bulduğu anları...


Tabi ki vazgeçemeyeceğim kitaplarımı...


Sevdiğim objelerimi ve 


Böylesine güzel manzaraları


ve dahasını siz de görmek isterseniz mutlaka instagram hesabıma bekliyorum:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails