Konya Kitapseverler Topluluğu Buluşması - 2

 

Kitap deyince akan sular duruyor benim için. O kağıt kokusu, hikayenin içine girip kendini kaybetme halleri beni benden alıyor. Bir kitapsever olarak ,benim için paha biçilemez değerde olan bir buluşmadan söz edeceğim size:

 Konya Kitapseverler Topluluğu olarak biz 2. buluşmamızı gerçekleştirdik. 


Gittiğimizde mekan hazırlanmış, mis kokulu kitaplar yerlerini almıştı. Organizatör arkadaşlarım Kediminhobidefteri ve alonenes'e çok teşekkür ediyorum. Gerçekten baya emek harcamış yorulmuşlar.



İlk etkinlikte olduğu gibi, her birimiz okuduğumuz en az bir kitabı götürdük yanımızda. Sonra çekilişle değiş-tokuş yaptık. Ben - bana göre - günün en talihlisi idim. Çünkü payıma İlahi Komedya düştü :)


Marifetli dostlarımız yine eli boş gelmemişler. Her etkinlikte olduğu gibi, ilk iş olarak kurabiyemi yedim ben :) Artık adım çıktı inanın, kurabiye canavarı diye :D
Kitap şeklindeki kurabiyelerimiz  @semartcookies'den gelmiş, ellerine sağlık diyorum.
Kelebek şeklindeki kitap ayracı marifetli arkadaşım @orgugiller'den. Bayıldım renklere...



@miyavkedicik ise bize bu kardanadamlı kitap aralarını yapmış. İster kitap arası, isterseniz benim gibi buzdolabı süsü olarak kullanabiliyorsunuz :D Çook teşekkürler...


@alonenesli yine bambaşka bir güzellikle çıktı karşımıza. Genç yetenekli arkadaşım benim,sağolasın...


Bir de bu mini keklerimiz vardı ki o da Irmak'ın güzel ellerindendi. Leziz olmuş, hemen yedim tabiki  hemen yedim.
Sorulur mu :D


Değerli Yazarımız Yasin Aslan Bey'in katılımı ile keyifli bir sohbet yaptık. Bizlere Rikkat-i Kalp kitabını hediye etti, hatta hepimize imzaladı bile.



Yasin Bey o kadar hazırlıklı gelmiş ki açık konuşayım şaşırdım, bu kadarını beklemiyordum doğrusu. Her birimize birer karanfil, birer de kolye hediye ettiler. 

Aynı zamanda sevgili ablacım Gönüldenele, harika kitap ayraçları yapmış. Parlak, pembe ve öyle şirindi ki bayıldım ben. Çok teşekkür ediyorum.


Bir başka yazarımız daha katıldı toplantımıza, Ahmet Şefoğlu. 



Bir etkinliğimiz daha bitti, yenilerinde görüşmek dileğiyle İnşaAllah...

3 yorum:

  1. Sadece konyada mi bu etkinlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka illerde de eminim kitap toplulukları vardır, ama bu etkinlik bize özel Konya'da yapılıyor

      Sil

Related Posts with Thumbnails