Mart Kapıdan Baktırır :D


Mart geldi havalar ısındı derken biraz bahar yorgunluğu, biraz değişimin verdiği enerji ile devam ediyoruz kaldığımız yerden :) Şu sıra aklım fikrim çerçeve alıp içini doldurmakta :)  Hem vakit değerlendirmek, hem de hediyeleşmek için çok iyi oluyor bu çerçeve işi. Bunu kime hediye ettin derseniz , kendime :) İnsan en yakınlarından başlamalı öyle değil mi :)


Havalar ısındıkça, örgüden daha bir uzaklaşıyorum. Ne zaman havalar soğusa elime aldığım örgü artık yerini başka başka şeylere devrediyor. Ama şu yarımları tamamlayayım, yarım kalan işler her zaman sıkıntı verir. Aklı takılı kalır insanın. İnşaAllah bir kuvvet bitirebilirim tüm bu işlerimi.


Mart gelince, bir yaş daha büyüyorum ben :)
Aslında bu blogdan hiç paylaşmazdım doğum günümü ama bu yıl öyle bir süpriz oldu ki bana,  bu yazının vesilesi oldu diyebilirim.


Aile üyeleriyle kutladığımız rutin doğum gününün ardından, 6 Mart günü, hiç de beklemediğim bir anda çalışma arkadaşlarım bana güzel bir süpriz yaptılar. Dedim ya, hiç beklemediğim bir anda. Aslında eskiden her arkadaşımızın doğum gününü kutlardık işyerinde ama zamanla eski kadronun tamamı gitti, eskilerden bir başıma ben kaldım :) Ve tabi yıllardır doğum günü kutlaması da olmuyordu. 


İşyerindeki tüm arkadaşlarıma çok teşekkürler. 
Güzel bir anı olacak benim için...
Sağlıcakla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails