Film Önerisi İsteyenlere


Gününüz güzel olsun diyerek başlayayım sözlerime. Son günlerde bana ulaşan yorumlarınızda, özellikle Kore film önerilerimi soranlar olmuş. İzleyip paylaşamamış olduğum filmler de var elbette ama onları paylaşana kadar, daha önce sizinle paylaşmış olduğum film önerisi yazılarıma kolayca ulaşabileceğiniz linkleri paylaşmak istedim. Beni tanıyanlar veya bloğumu okuyanlar artık biliyorlar ki, tam bir Kore Film fanatiğiyim. O nedenle elbette Kore filmleri ile başlayacağım.

İzlediğim Kore Filmleri için buraya tık...



Gelelim izlemiş olduğum ve sizlere de önerdiğim Japon filmlerine.

Japon filmleri için buraya tık.


Ve Bollywood filmleri. Hint filmler çok güzeldir ancak bir o kadar da uzundur. sanırım iki buçuk saatin altında hiç Hint filmine denk gelmedim ben. Yeni bolca vaktinizin olduğu zamanlar izlemenizi öneririm. romantik-dram sevenler, şu yukarda fotoğrafını koyduğum Fanaa filmi ile başlayın olur mu?

Diğer izlediği Hint fimleri için buraya tık.


Bunların dışında, izlediğim tüm diğer filmlere ulaşmak içinse buraya bir tık yeterli. 

Sevgiyle kalın, iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails