Konya'da Deprem

Öncelikle belirteyim herhangi Bir can kaybı yok Konya'mızda. Elhamdülillah.
Dün akşam yaptığım domates ve kıyma soslu makarnayı eklemeyi düşünürken, demek bugün böyle bir haber ekleyecekmişim... Kısmet...
Akşam yemekte annemler vardı. Birlikte yemek yedik ve annemle babam kardeşimi bir arkadaşına bırakıp geldiler. Kardeşim arkadaşı ile, biz de evimizde sohbet ediyor tvye bakıyorduk. Evimiz 7. katta. Zeminle birlikte 8. kat oluyor...Aniden öyle bir sarsıntı geldi ki ne olduğunu bilemeyip birbirimize baktık. Kaç saniye sürdü bilemem ama bana baya uzun geldi. Daha önce de merkez üssü Afyon vs çevre iller olan ufak sarsıntılar yaşamıştık birkaç kere ama böylesini ilk kez gördük. Rabb'im bir daha göstermesin...Sarsıntı devam ederken içerde uyuyan oğlum aklıma geldi hemen onun yanına koştum. Ben giderken hala sallanıyorduk. Bir an ne yapacağımı bilemedim. O an aklımda sadece oğluma birşey olmaması vardı.Sarsıntı bitince hemen babama babaannemin müstakil evine gidelim dedim. Ne olursa olsun orada daha güvende hissedecektik. Zaten onlar da aynı şeyi düşünüyorlarmış. Hemen apar topar eşyalarımızı almaya başladık. Sahur için de birkaç yiyecek almış annem ve eşim. Babam önden gitti hemen arabayı çalıştırmak için. Ben de oğlumu aldım 7. kattan merdivenlerden koşarak indik tüm komşular. Ağlayanlar, kaçışanlar.. Rabb'im bir daha göstermesin...Aşağı indik herkes aşağıda. Birçokları da arabalarına yöneliyor tıpkı bizim gibi. Biz de hemen arabaya atladık ve diğer evimize gittik. Gece sahurda yemek yedikten sonra saat 5 gibiydi. Zaten kayıtlara da 4:58 olarak geçmiş. O ara biraz dalmışım sarsıntıya uyandım birden baktım yine deprem oluyor. Özellikle kardeşim fena halde korkmuş ben uyuyunca en başından hissedemedim. Eşimin dediğine göre aşağısan yukarı doğru sanki balyozla vurulur gibi olmuş. Müstakil evde biz böyle hissettiysek kimbilir 7. katta olsak nasıl olacaktı.Sabah işe gelirken etrafa baktık herkes sokaklarda. Battaniyeyi alan dışarı çıkmış. Konya'mız böyle depreme alışkın değil. O nedenle panikledik. 4,5 - 4,7 şiddetinde de olsa baya bir sarsıldık. Zaten yerin 5 km altından olduğundan böyle şiddeti hissediliyormuş. Umarım bir daha böyle korku dolu anlar yaşamayız. Rabb'im şu mibarek günlerde hepimizi, vatanımızı, milletmizi korusun..Amiinn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails