Köfteli Bayat Ekmek Tiriti


Geçen hafta sonu sevgili Süheyla kardeşimle iftar etmenin sevincini yaşarken, bir yandan da blog konusunda eleştirilerini aldım ondan. 'Son zamanlarda ne zaman açsam hep aynı, yeni şeyler eklemiyorsun' dedi. Haklı, hem de çok. Bir yandan işyerinde iki denetimimizin birden birer hafta ara ile yapılacak olması - ki ilki bu perşembe - diğer yandan Ramazan'ın verdiği o tatlı telaşlar ve tüm bunlardan da etkili olan hal aramıza katılacak minik yavrunun bana vermiş olduğu blog miskinliği:) Kendimde bir miskinlik olmasa da, ilk yavrumda da aynı blog miskinliğini yaşamıştım, her nedense bilemiyorum. 

Hasılı kelam, Süheyla sağolsun bana bir gaflet tokmağı sallayıp gitti iyi de etti:) Arşivde  bekleyenleri yavaş yavaş eklemeli diye düşündüm. Bu süre içinde yapıp ettiklerimi paylaşmalıyım dedim.

Bugün size vereceğim tarif hem çok pratik hem de evde biriken bayatlamış ekmekleri değerlendirmek için harika bir öneri. tirit dediğime bakmayın, adını ben uydurdum:) Konya tiriti ile uzaktan yakından alakası olmadığı gibi, tek benzerliği bayat ekmekle yapılmasıdır :)


Bayat ekmeklerinizi fotoğraftaki gibi küp küp doğradıktan sonra yufka mantısında anlattığım tüm adımları izleyin. İkisinin tek farkı birinin köftesi yufkanın içinde, siğerinin köftesi üzerinde. Bunun dışında neredeyse hiç farkları yok diyebilirim. O nedenle uzun uzadıya burada tarifi yazmıyorum ve size şimdiden afiyet olsun diyorum:)

2 yorum:

  1. Harika görünüyor :)
    elinize sağlık

    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. sadece istanbul da hergün 2 milyon ekmeği sokağa dökenlere tavsiyemdir..eline sağlık canım

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails