Kırmızıyı Seviyorum :)


Bu kumaşları alırken hiç aklımda yoktu kundak yapacağım. Hamza'nın tüm kundaklarını vermiştim o zamanlar işi bitince. Bebek ilk doğduğunda bunlar çok işe yarıyor. Renk derseniz, beni okuyanlar ve tanıyanlar bilir, erkek çocuğu pembe-kırmızı giymez gibi bir düşüncem hiiç olmadı. Böyle ayrımları da hiç sevmiyorum.



Dışı büyük puantiyeli, iç kısmı ise kırmızı renkte kumaştan yapıldı. Ben çok sevdim. Daha önce araba düzenleyiciye ve keçe bebek şekerlerine kullandığım dantelden bu kundağa da kullandım.




 Ütülemeyi beklemeden fotoğrafladım. Rabb2im iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.

Sevgiyle...


6 yorum:

  1. Kırmızıyı da kırmızı sevenleri de seviyorum,renk ayrımı yapmayanları da :)
    Eline sağlık,güzel günlerde kullanılması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş, eline sağlık. Harunumuz güle güle kullanır inşaAllah.

    YanıtlaSil
  3. gayet guzle bir renk bence, hem kirmiziyi ben erkeklere daha cok yakistiryorum.

    YanıtlaSil
  4. amin Hilalcim güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş. Bende reng ayrımı yapmayı sevmiyorum. Kocaman ekekler bile kirmizi tişört giyiyor ne olmu. çocuk giyerse.
    Çiçek oglana olmaz neden Rabbim çiçeyi sadece kızlar içinmi yaratmış. Malesef bu tür düşünceler bizim beynimize yer etmiş. Aslında bende ayrım yapmak istemedim ama nerden öğrendiler bimiyorum oglum çiçekli bir şey sevmez. İlginc kandanmı geçti acaba..))

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık şekerim.. beş kuruş fazla da olabilir :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails