Fetih 1453 Üzerine...


Pazar günü seyrettik filmi.
Aslına bakarsanız hiiç yorum yapmamayı, hiç yazmamayı düşündüm ama...

Özetle...
Film olarak gerçekten güzeldi.
Ama bu filmi bir tarih filmi olarak izlememeli.
Aksi takdirde Akşemsettin'in sırma sakallarına gülüyorsunuz ( zira köse olduğu malumunuz ).
Ulubatlı Hasan'ın sevgilisine, bu da nerden çıktı diyorsunuz...
Fatih'in kuşatma günlerindeki o yılmış halini görüp omuzlarınızın düşmesi de mümkün...

Yineliyorum, film olarak hakikaten güzel ve fakat benim gibi bir balık burcu için biraz duygusallıktan yoksundu...

Son olarak, mümkünse çocuklarınızı bu filme götürmeyin.
Zira, adı üstünde "fetih" yani savaş filmi bu.
Kopan kol bacakları görmelerini istemem doğrusu...




7 yorum:

  1. filmi henüz izleyemedim ama, pek de iyi yorumlar duymadım,bu tarz filmler tarihi öğretmek özendirmek amaçlı olmalı bence,gişe amaçlı değil,hele de Peygamberin müjdelediği bir fatih sözkonusu ise..

    YanıtlaSil
  2. Şantiyenin Gülüne katılıyorum.Ben de blogumda bahsettim,ama ben senin kadar sakin sakin olamadım canim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Fetih'e bende gittim. Ama ben gerçekten beğendim. Konu biraz yavan olsa da sonunda Türkler de adam gibi bir şey yapmışlar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. filim hakkıında çok yi izlenimler edinmemiştim birde senden bunları duyduktan sonra izlemeyi düşünmüyorum.
    not: her satırında yorgunluk hissettim iyimisin?

    YanıtlaSil
  5. onlaruyurken

    zaman zaman çok yorgun, zaman zaman enerji doluyum. çocuklu haller böyle galiba :))sorduğun, yokladığın için sağol arkadaşım

    YanıtlaSil
  6. şantiyenin gülü

    kesinlikle haklısınız

    elmalı kurabiye

    okudum sizin yazdıklarınızı da. hakikaten her satırına katıldım. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. nurs

    aslına bakarsanız ben ilk filmi duyduğumda neden bu kadar geciktik ki dedim. hakkaten harika bir tarihimiz var, sahip çıkamasak da ...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails