Anneler Günü - Garipsin - İşte O Kadar

Anneler gününü önemseyen, seven, benimseyen herkesin anneler günü kutlu olsun diyorum öncelikle...

Bu başlık da nedir derseniz, tanıyanlar bilirler aslında, anneler günü benim için gayet sıradan bir pazardır. Daha önceleri anneme anneler günün kutlu olsun demişliğim bile yoktur, bir kere - sırf belki istiyor ama itiraf edemiyordur, içinde kalmasın babından -  diyecek oldum bana anneler gününün anlamsızlığından dem vurdu, zaten sanırım beni de bu anne yetiştirdiği için, bana da son derece anlamsız gelen bu günü ne kutlamayı severim, ne de benim anneler günümün kutlanmasını. Yani bana çok yavan gelir, böyle içi boş ama sonradan doldurulmaya çalışılan birşeymiş gibi...

Babaannem bizdeydi dün, aman Allah'ım bir görmeliydiniz. A'dan Z'ye kimler aramadı anneler günü için. Hayır itiraf ediyorum bu kadar sevilen biri olmak hakkaten güzel birşey ama anneler gününü bir bayram havasında, sanki dini ya da milli bir bayram kutlama havasında böyle zır zır öten telefonlar eşliğinde kutlanıyor olduğunu ben düne kadar pek de idrak edememiştim. Belki kızanlarınız, garip karşılayanlarınız olacak ama, anneler günü bana masum gelmiyor. Sanki biraz ekonomik canlanma olsun diye ortaya atılmış bir kavram gibi ülkemiz için. Çünkü bizim ülkemizde, göreneklerimizde annenin değeri zaten bilinir. Anne-baba aranır, hatta eş - dost -akrabanın bile en azından senede iki kez bayramlarda kapısı çalınır. Yani biz böyle bir millet iken, anneler gününün icadı bana dostane gelemiyor bir türlü. 

Vesselam...

1 yorum:

  1. aynen bana da gelemıyor ne yazıkkı cok haklısınız

    bu arada blogumda 3 kısıye sectıgı ayakkabıyı hedıye edıyorum beklerım :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails