Yediklerimiz GIDA mı, teknolojik YARATIKLAR mı???

Sabah dinlediğim bu videodan sonra günüm feci bir hal aldı diyebilirim. Daha önce sizlerle Arsenikli tavuk, süt tozu ve food inc belgeseli hakkında yazılarımı paylaşmıştım. Durumun vehameti hakkında az çok bilgimiz olsa da, her yeni bilgi beni yeniden çökertiyor adeta. Gıdanın endüstrileştirilmesi, adeta modern katillik gibi. UHT sütler hakkında Kemal Özer'in aşağıdaki videoda anlattıkları, beynimin içinde dönüp dolaşıyor. Güvenilir bir satıcıdan açık süt alıp kaynatarak oğluma içirdiğim halde, UHT süt kullandığım dönemler de olmadı değil. Kaldı ki, bu sabah içtiğim kahveme de UHT süt eklemiştim :( Yediğimiz yoğurtlar, içtiğimiz hazır ayranlar, beyaz ekmek !!!! Kemal Özer'in dediğine göre ekmeğin üzerine sağlığa zararlıdır ibaresi yazılmalıymış :( İlahi, sanarsın ki sigara içiyoruz. Yok değil, baya bildiğin ekmek yiyoruz ama içten içe kemiriyormuş meğer o ekmek bizi ...Ben bu gidişle geçenlerde yaptığım ekmekten başkasını yemeyeceğim.. diyeceğim ama... Aldığım un ne kadar güvenli ondan da emin değilim ki... Ferdi Tayfur'un yıllar önce söylediği "Hadi gel köyümüze geri gönelim" şarkısını şimdi anlıyorum galiba. Yana döne köyü olan arkadaşlardan tam buğday unu arıyorum, tavuk ve büyükbaş hayvan da cabası.

Tüm bunların yanında, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı firmaları deşifre etti. Üstelik belki inanamayacaksınız ama bu firmaların içinde PINAR da var. Buyrun bu linkten gözlerinizle görün. %100 dana yazan Pınar sosisin içinden kanatlı eti çıktığı tesbit edildiği gibi, deşifre edilen diğer firmaların ürünlerinde de at eti, eşek eti, domuz eti vb şeylere rastlanmış. Tabi bu bir kısmı, umarım devamı da gelir de biraz bu konularda bilinçleniriz.


KanalA-29-03-2012 ile ozerkemal

Nasıl olacak bilemiyorum, sonumuz bu gidişle ne olacak bilemiyorum.

Hayır olsun, gözümüz açık olsun, uyumayalım diyebiliyorum...

Sevgiyle...

5 yorum:

  1. Kimsede Allah korkusu kalmamış ki. Bunların yatacak yeri yok. Bizlerin, evlatlarımızın sağlığıyla oynayan herkese Rabbim misli misli versin.Allahlarından bulsunlar.

    YanıtlaSil
  2. bu güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. umarım saglıgmzla oynamıyorlardır gelecegımız ıcın endıselenıyorum!
    bu arada blogunu yenı kesfettım:) takıpteyım benımkıne de beklerım :) sevgıler..
    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. merhabalar http://www.petraistanbul.com sitem deki ürünler .güvenilir ürünlerdir

    YanıtlaSil
  5. tatsız tuzsuz birşeyler yiyoruz biz. bende bloğuma beklerim

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails