Nice Yıllara Karacam


İnstagramdan beni takip edenler Karaca'yı tanıyorlar. 
Karaca bizim evin en minik üyesi :)
Adı neden Karaca derseniz, onun hikayesi ayrı.. Başka bir gün onu da anlatırım..
Kendine maviş diyor her ne kadar ben ona Karaca desem de.. 
Ben de onun seçimine saygı duyuyorum arada bir maviş diye çağırıyorum :)



Beni o kadar çok seviyor ki, neye elimi atsam Karaca orada..
Doğru dürüst iğne iplik bile tutturmuyor bana :)
Ben ne yesem tadına bakmak istiyor hemen. 
Öyle ki, bir gün yeni demlediğim yeşil çayımın içine bile soktu gagasını da bir hız çığlık çığlığa kaçtı gitti..
Yine de akıllanmadı :)
Ben ne yesem o da yemeli, öyle düşünüyor :)


Görenler, evde kuş mu olur o kadar işinin içinde bir de bunun temizliği diyorlar..
Ama insan sevince, isteyince herşey oluyor.
Benim 3. çocuğum o, yapışık arkadaşım, sevimli kuşum...
İyi ki doğdun, ve iyi ki yanımdasın...
Nice güzel yıllara :D












4 yorum:

  1. Haşlanmış yumurta bile seviyor :) :) BEnden de bir nice mutlu yıllara o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz Meşgul Anne :) haşlanmış yumurtanın beyazına bayılır Karaca :)

      Sil
  2. Mutlu yıllar Karaca. Merak etme; ben Vefam vefat ettiğinde gülerek üzülme hihi diyen Hilal teyzen gibi değilim =) Severim seni tatlı minik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ben de seviyordum Vefa'yı ama daha fazla sevmeme ömrü vefa etmedi.. Hem sadece seni azıcık kederinden uzaklaştırmak istemiştim ben :)

      Sil

Related Posts with Thumbnails