Sarah Jio Kitapları


Son zamanların en çok okunan yazarlarından biri olan Sarah Jio ile, Mart Menekşeleri kitabı ile tanıştım.  Akıcı ve yalın üslubunu çok beğendim. Kitaplar Arkadya Yayınları'ndan. Kitap bir süredir çok satanlar listesinde yerini koruyor. 336 sayfa, ama su gibi akıp gittiği için hemen bitiyor. Sarah Jio'nun iki kitabını okluduktan sonra, Kore filmlerine benzer bir tarzı olduğunu gördüm. Yine mi Kore filmleri demeyin sakın :)

Benzerlik şu, iki kitabında da düğümler sonradan çözülüyor, sırlar perdesi son aşamada kalkıyor. Yani daha doğru bir anlatımla, başrol karakterler birbirlerinin yapmış olduğu davranışları sonradan kavrıyorlar. Farkındayım karışık anlattım biraz ama spoiler vermemek lazım şu aşamada :)



Mart Menekşeleri kitabından, sevdiğim bir bölüm...


Sarah Jio'nun okuduğum ikinci kitabı Yağmur Sonrası. Bu kitap da bir süredir çok satanlar listesinde. Kitap 352 sayfa ve II. Dünya Savaşı'nda yaşanan bir takım olaylar konu ediliyor. Her zaman ikinci bir şansın olduğunu, vazgeçmemenin en büyük kazanç olabileceğini anlatan güzel bir hikaye...


Zamanınızı güzel geçirebileceğiniz iki kitap tanıttım size. Yazarın "Son Kamelya" ve "Böğürtlen Kışı" kitaplarını okumadım henüz. Ama çook meraktayım. Sizler okudunuz mu? yorumlarınız neler?

1 yorum:

  1. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    çay makinesi

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails