İzmir&Konya Blogger Buluşması



13 Ağustos günü, İzmir&Konyalı bloggerlar olarak Deli Fırın'da buluştuk. Organizasyon İzmir bloggerlar Selcen ve Sevilay Hanımlar tarafından düzenlendi.  Öncelikle belirtmeliyim ki çok keyifli bir buluşma oldu. Güzel organize edilmiş,  herşey düşünülmüş bir etkinlikti. 


Oldukça kalabalık bir ekip olarak erken saatlerde toplandık. Deli Fırın ilk kez gittiğim bir mekan ancak benden tam not aldı. Çalışanlar hızlı servislerine beni etkilediler belirtmeden geçmeyeyim. Ayrıca ikram ettikleri boyoza da bayıldım. Bundan böyle uğrak yerlerimize bir yenisi daha eklenmiş oldu.



14 kadar Konyalı blogger tanıyorum ancak farkettim ki tanışmadığımız 10 kadar blogger daha varmış. Ve belki bir o kadar daha sessiz blogger var, bilemiyorum.


Oldukça kabarık da bir sponsor listemize var ama kullanıp denedikçe ürünleri paylaşacağım. Yani sponsorlar sonraki yazılarda☺

Kalın sağlıcakla...


2 yorum:

  1. çok güzelmiş çok özendim şahsen :)

    YanıtlaSil
  2. renkli neşeli bol muhabbetli bir gün olduğu belli.. sizin adınıza sevindim.. ♥

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails