Pyaar Ki Yeh Ek Kahaani ( Fantastik Bolywood Dizisi )


Pyaar Ki Yeh Ek Kahaani

( Google translate bu cümleyi :'Bir Aşk Hikayesi' olarak çeviriyor. Ne kadar doğru bilmiyorum ama buna yakın birşey olduğuna eminim. )

Konusu: Piya her zaman farklı bir kız olmuştur. O kendini üzen geçmişine rağmen diğer insanlar arasında kendini pozitif düşünceleriyle aşka olan inancıyla hemen belli eden biridir.Abhay ise hayatından pek de memnun olmayan 200 yaşında bir vampirdir. Yetim bir kızla bir vampir arasında yaşanan tutku dolu bir aşk hikayesi.

Dizinin konusu Hintfilmcenneti'nde yukarıdaki gibi verilmiş. Ben kendi görüşlerimi aktarmaya başlayım. 



Öncelikle dizi Fantastik - Romantik tarzında, 331 bölümlük bir vampir dizisi. Klasik vampir-insan aşk hikayelerinden biri sanıyorsanız hem haklısınız hem de yanılıyorsunuz. Zira bu vampir, bizim görmeye alışık olduklarımıza nazaran daha baygın, daha hissiz ve daha çok konuşuyor. Gerçi çok konuşma izlediğim tüm hint dzilerinin ortak noktası gibi. 

Eğer iyi bir 'BeingHuman', 'True Blood' ve 'The Vampire Diaries' izleyicisi iseniz bu dizi size çizgi film gibi gelecek. 

Bir kere başrol erkek oyuncusunun dişleri eğreti duruyor. Görünce ürpermekten ziyade şaşkınlıkla karışık bir gülümsemeniz oluyor. Bunun yanında, kurtların geldiği birkaç sahne var ki bir andasağda solda kurt gözleri görünmeye başlıyor. O kadar acemice yapılmış ki, bir hint sinema sever olarak şaşırdığımı bir kez daha söylemek istiyorum. O an 'Alacakaranlık'taki kurt sahnelerini düşünüp filme hayran kalmamak elde değil.



Başrolde Vivian Dsena var diye izlemek isteyen eminim çok olacaktır. Madhubala'dan sonra Vivian Dsena hayranlığı sanırım hızla artıyor. Ancak ben Vivian'ı çok donuk ve ruhsuz buluyorum. Duyguları alınmış sanki. O nedenle Madhubala'yı izlediğimde de o duygunun içine tam giremedim. Bunu, diziyi anlattığım bir başka postta ayrıntılı anlatırım. 



Başroldeki bayan oyuncuyu ise ( Sukurti Kandpal ) sevdim. Vivan'da olmayan hissiyat bu kızda vardı. 

Spoiler içerir:
Dizinin bir sahnesi var ki, işte orası bir harika. Başroldeki kızın tüm hafızasının silindiği sahne. İşte bu sahne izlemeye değer. Onun dışında vakit kaybı olacak uzun bir dizi.

Şunu da belirtmeden gitmeyeyim, hintfilmcenneti'nde sanırım 150. bölüme kadar çeviri yapılmış. Yavaş yavaş bölümler çevriliyor ama ben kalan bölümleri orjinal sesi ile izledim. İngilizce alt yazılısını bulmaya çalıştım ama o da olmadı. Zaten İngilizceyi çokça kullandıklarından çok sıkıntı yaşamadım ama %100 anlamadığım da bir gerçek. Birde dizi veya film izledikçe bazı cümleleri anlar oluyorsunuz. 4.5 Hint Dizisi izlediğim düşünülürse (birini yarım bıraktım-Beintehaa ) ve her bir dizinin en az 300 bölüm olduğu düşünülürse çat pat anlamam da normaldiröyle değil mi :)

İzlerken azda olsa dil öğreneyim derseniz, orjinal ses ile alt yazılı izlemeyi ihmal etmeyin. 

İzlediğim diğer Bollywood yapımları için tık...

Sevgiyle kalın...


5 yorum:

  1. bayaa bakkaldan plastik diş alıp takmışlar, o ne öyle ^^
    hint film sektörü bu kadar gelişiyor da, dizileri acep neden amatör havadan kurtulamıyor bir türlü. Bunu değil ama Beintehayı epey seyrettim, kendimce sezon finaline girdim. Hayır, karakterler hikaye hatırına kendilerini izletiyorlar eyvallah ama insan iki üç tık daha özen bekliyor o kadar popülerler...

    başlığı galiba, öyle bir aşk hikayesi ki... demek.

    YanıtlaSil
  2. hangi bölümde hafıza siliniyor bir bakalım ki merake ttim şahsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 270-280 gibiydi sanırım. Ama tam bilemedim şimdi. Birkaç gün icinde bakıp bilgi vermeye çalışacağım su an internet bağlantısı çok iyi olmayan bir yerdryim çünkü 😃

      Sil
  3. ayy merak ettim ama bölüm sayısı da çokmuş bulaştırma beni uyumadan yaşamam gerekecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu geç Nilgün Hint dizisi izleyeceksiniz is pyaar ko kyo naam do veya rangrasiya ile başla derim ben.

      Sil

Related Posts with Thumbnails