Castaway On The Moon ( Kim's Island )



Yönetmen: Hae-Jun Lee
Süre:116
Dil:Korece
IMDB:7.8
Tür:Komedi , Romantik, Dram
-Oyuncular-
Jae-yeong Jeong 
Ryeo-won Jeong 
Yeong-seo Park 
Kyeong-jin Min 
Sang-hun Lee 
So-yeon Jang 
Mi-kyeong Yang
Konusu:

Kim adında bir adam kendini Han Nehri'nin karanlık, suskun sularına atar. Uyandığında üstü başı kumla kaplanmış, yerde yatmaktadır. O zaman, kendisini öldürmeyi başaramadığını ve nehirde bilinmeyen bir adaya sürüklendiğini anlar. Nehir kenarındaki binalardan birinin bir dairesinde yıllarca odasından dışarıya adımını atmamış bir genç kız vardır. Bir gün dürbünüyle bakmaktayken bir ada üzerinde tek başına yaşayan bir adam gözüne ilişir ve merak eder. Günler günleri kovalarken, adamın yalnız ama halinden hoşnut yaşamı merakını öylesine artırır ki onca yıldan sonra odasından dışarı çıkmasına sebep olur.

Yukardaki bilgiler Yeppudaa.com'dan alınmıştır. 

Eşimin yurtdışında olduğu birgün, kardeşimle şöyle bizi gülmekten çatlatacak bir film izleyelim diye sözleştik. Filmi ben bulacaktım ve akşamüzeri izleyecektik. Burdan yeppudaya saygılar sunuyorum, tür kısmına yukardadagöreceğinizgibi komedi yazmışlar :) Tamam kabul ediyrum ben de komedi yazısını görünce direk atladım çünkü sürekli karşıma çıkan ve izlenecekler listemde olan bir filmdi bu. Aynı zamanda IMDB notu da 8.2 olunca kesin bunu izlemeliyiz dedim. 

Tabi biz filmi açtık, keyifle oturduk güleceğimiz hatta yerlere yatacağımız yerleri bekliyoruz ama film bir intihar sahnesiyle başladı. Dur daha filmegiremedik, başlıyoruz diye diye de filmi bitirdik. 

Evet gülmeyi bekledik gülemedik ama film nasıldı ondan bahsedeyim biraz. Film, çok grift, bilmecegibi, izledikçe size umman gibi şeyler anlatan felsefi değeri bulunan çok çok farklı bir filmdi. Hatta ben bu filme Kafka'nın Dünüşüm'ü tadında diye bir yorumdada bulundum kardeşimle konuşurken.

Siz oturun bu filmi izleyin ama komedi beklentisiyle değil :)



1 yorum:

  1. merak ettim şimdi hemen listeye alayım hatta ilk izleyeceğim olur inşallah

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails