Love me if you dare... Çin Dizisi



Uzun zamandır izlediğim film\dizileri paylaşmadığıma göre, artık zamanı geldi de geçiyor:) Öncelikle dizi hakkında genel bilgi vererek başlayayım. 2015 yapımlı olan bir Çin dizisi, 24 bölümlük ve her bölüm 45 dk civarında. Genel konuşmak gerekirse Hint Dizileri 15 dk, Kore dizileri 60 dk, Çin dizileri ise 45 dk eürüyor. tabi dediğim gibi genel konuşuyorum şu an.



Bu arada dizinin IMDB notu:7.7

Diziyi öncelikle birklipte gördüm, araştırdım. Son zamanlar izlemeye karar verdiğim dizielrinçoğunu hazırlanmış kliplerden buldum desem yeridir :) Başrolde Wallace Huo'nun olması, kaliteli bir yapım olacağı konusunda beni ikna etti. Aslına bakarsanız suç, gerilimtarzında film\dizi çok fazla izlemiyorumson birkaç yıldır. Ama bu diziyi beğendim, iyi ki izlemişim dedim.

Bo Jin Yan ( Wallace Huo ), çözülmesi imkansız gibi görünen olayları çözebilmekte usta bir profesör. Jian Yao ( MA Si Chun ) ise, üniversiteden yeni mezun olup, Profesör Bo'nun stajyeri olmuştur. Böylecekesişen yolları bir daha ayrılmaz. Ama Profesör Bo'nun geçmişi peşini bırakmaz, ve olaylar olaylar...

Çok fazla anlatmak istemiyorum ki, anlatmaya başladığımda hemen bir kenardan bakıyorum herşeyi anlatmışım bile :) Kimseyi kızdırmayayım yani :)

Dizideözellikle Wallace Huo'nun başarısına hayran kaldım. Kesinlikle rolünün hakkını vermiş. Öyle ki, tamamen kendini işine adamış ve duygularından soyutlamış bir adamı rahatlıkla görebiliyorsunuz.

Bu diziyi hemen izleyin derim. Benden 10 numara :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails