1. Yaşın Kutlu Olsun Hamza




Cumartesi günü yaptığımız diş bulgurunun ardından pazar günü de aile içinde 1. yaşımızı kutladık. Diş bulgurumuzdaki ikramların yanında doğum günü pastamız da yukarıdaki gibiydi ve enfesti doğrusu. Yalnız o gün için aldığımız balonlarımızı şişirmeyi unuttuğumuzu şimdi fotoğraflara bakarken farkettim. napalm kısmet değilmiş diyorum :)

doğum günümüzde yanımızda olan sevdiklerime buradan teşekkür ediyorum. bunun yanında çok sevdiğim 2008 aralık anneleri. hepinize sonsuz teşekkürler. gerek mesajlarınız, gerekse telefonlarla beni çok çok mutlu ettiniz. darısı başınıza diyorum sevgili dostlarım.

oğlumun ilk arkadaşlarından Emirhan'ın hediyesi bu ayakkabı. Diş bullgurunda da doğum günümüzde de bu ayakkabıyı giydirdik. Çok teşekkürler Nuray'cım. Ayrıca Emirhan'dan ve senden aldığımız mektup çok çok değerli bizim için. ellerine, yüreğine sağlık canım.


bu da oğlumun mama kavanozlarından yaptığım doğum günü şekerlerimiz. el emeği göz nuru olmasını istedim. diş bulgurunda ve doğumgününde gelen misafirlerimize dağıttık çok mutlu oldular.


ilk ve yeni yaşın hayırlı olsun oğlum. nice mutlu seneler, sağlık ve huzurla...

2 yorum:

  1. # Yazan: kazeem | Tarih: 2009-12-14 23:30:16
    Konu: www.biregemasali.com
    nice yaşlara sağlıkla ,ailesiyle inşallah:)

    Bağlantı »
    # Yazan: hakan | Tarih: 2009-11-25 15:38:57
    Konu: Hamza
    Oğlumunda artık 1 ( bir ) yaşı var.. emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Allah hayırlı ömürler nasip etsin İşaAllah..

    Bağlantı »
    # Yazan: yapraksarma | Tarih: 2009-11-25 09:22:26
    Konu: canım
    Allah nice yaşlarını okula başladığını ,mürüvvetinide göstersin.Umarım birgün beraber kutlamakta nasip olur.Herşey çok nefis.Allah sağlıklı analı babalı etsin inş.

    Bağlantı »
    # Yazan: hilaltimur | Tarih: 2009-11-24 09:59:06
    Konu: teşekkürler
    çok teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için

    Bağlantı »
    # Yazan: hilaltimur | Tarih: 2009-11-24 09:55:11
    Konu: sersoyhobi
    Su gibi ömrün olsun Hamza :) Rabbim cc yaşamını iyi kişlerle güzelliklerle nurlarla süslesin ; öyle bir yaşa ki her anın umutla sağlıkla başarı ile dolsun.. Nice yıllara.. Nice sevdalara.. Eşsiz masallara.. Emeğine sağlık hilalcim :) Çok cici olmuş herşey..

    Bağlantı »
    # Yazan: urfa63tutkunu | Tarih: 2009-11-23 16:28:17
    Konu: :)
    Sarı guzum ne sevimliydi yine maşaAllah. Teyzesi olarak video çekimlerini yapmak da bana düştü. Sevdiklerimizle geçirdiğimiz muhteşem bir gündü. Allah hayırlı evlat, hayırlı kul etsin. Sarı Paşam, yeni yaşın hayırlı olsun :):):)

    Bağlantı »

    YanıtlaSil
  2. Allah uzun ömürler versin canım. Gerçekten ilk doğum günleri çok farklı oluyor bizde kısmetse 8inde erken kutlayacağız kızımın 3. yaş günün:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails