Fırında Nohutlu Tavuk Pirzola


Nohut da nerden çıktı demeyin :) 

Takip edenler biliyorlar, tarifleri hep damat tadıma uygun olarak değiştiriyorum. Yani bir tarife aynen bağlı kalamıyorum. Bu tavuğu yapacağım zaman, dondurucudan tavuğu alırken, haşlanmış nohutlara gözüm ilişti. Neden olmasın dedim :)) Oldu mu, evet çok da lezzetli oldu şükür.

İşte yemeğin yapılışı:

Malzemeler: ( 3 kişilik )

3 adet tavuk pirzola
3 adet orta boy patates
1 su bardağı haşlanmış nohut
köri, tuz, pane harcı, kekik, karabiber
Sıvıyağ

Patatesleri elma dilimi şeklinde doğrayın. Doğranmış patatesleri, tavuğu ve nohutu genişçe bir kaba alın. İçine tüm baharatları ekleyin, sıvıyağı da ekleyip iyice karıştırın. Fırın poşetine alıp fırında 200 derecede patatesler ve tavuklar pişene kadar bekletin.

Afiyetle...



4 yorum:

  1. cok guzel gorunuyor ellerinize saglik da ben cok feci aciktim simdi resimleri gorunce, ne yapacagiz :D

    YanıtlaSil
  2. Süper güzel ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Nohutlu tarifleri ben de çok severim. Ellerine sağlık. Paşam sevdi mi bu yemeği?

    YanıtlaSil
  4. Nefis görünüyor afiyet olsun...
    <:))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails