Kaplancık Kepçelere Karşı:)) Ve kısa kısa haberler...


 

Amigurumiye takıldım kaldım. Bayılıyorum örerek oyuncak yapmaya. Aslında itiraf edeyim bunda oğlumun payı hiç de azınsanamaz. Yani ilk ördüğüm Caillou'ya o kadar iltifat etmemiş olsaydı, belki de bir daha oyuncak örmek aklıma gelmezdi. Benim o arabalardan ve tekerlerden ibaret oyunlar oynayan oğlum, onca peluş oyuncağını ve bebeklerini elinin tersiyle iten oğlum ilk olarak benim ördüğüm oyuncakla başladı oynamaya. Düşünebiliyo rmusunuz bendeki sevinci:) Omuzlarım kabardı resmen. Öyle ki uyku arkadaşımız bile oldu Caillou. Haa bu arada öyle Caillou karakterinin hayranı felan değil oğlum. Çizgifilmini de izlemez. Dolayısıyla ben bu beğenisinin tamamen annesinin el emeğinden kaynaklandığı konusunda içimdeki dürtüyü okşadım:)) İşte böylece amigurumi konusunda beni tamamen oğlum yönlendirmiş oldu...

Bu kaplanı da caillou maceramızdan sonra yeni birşey örmek için başladığım girişimler sonucu nette görmüştüm. Yabancı bir siteydi, öyle beğendim ki hemen yapmaya karar verdim. Mini mini şirin bir kaplanımız oldu velhasıl.

Şimdi efendim Evren sormuş, kepçe gelinen son mertebe mi diye:)) Ben de konuyla ilgili birkaç kelam edeyim istedim. Hatırlarsınız, erkek mavi kız pembe mi giyer diye bir yazı yazmıştım yakın zamanda. Bu ayrıma hep zıt düşmüşümdür, sinir olmuşumdur. O kadar ki oğlumun çarşafı ve yastığı pembe şu an:) Hatta aynı yazıda oğlumun  çay kahve takımlarından da bahsetmiştim. Bir de burada oğlum için aldığım merdane ve mini sofrayı göstermiştim size. Hani hayalimde onunla birlikte pastalar börekler yapmak vardı. Erkek de mutfağa girebilmeli, en az bir kadın kadar.. Biz de ağaç yaşke eğilir edasıyla alıvermiştik merdaneleri de henüz bir icraat yapamadık o ayrı:)) Gerçi oktay ustanın kitabını isteyip özenle yemekleri incelemesi, tariflere bakması da içimi ferahlatıyor ki yakında birlikte mantı bile yaparız bakarsınız :P
Efendim uzattım lafı, diyeceğim o ki, araba, bebek, top, merdane, bisiklet, kepçe:)) Evet her kategoriden birşeyler sunmaya çalıştık oğlumuza. Ama genetik midir nedir anlamadım arabalar bir başka. Hele kepçeler, iş makineleri:)) Olsun içimiz rahat, yönlendirmedik, teçhizatı önüne koyduk, seçimi ona bıraktık. Artık tercih onun bakalım şimdilik tekerlere aşık ama ileride ne olur bilinmez. Bakarsınız Oktay usta gibi bir usta yetişir:)) Ne dersiniz?

Bu arada çok sevdiğim bir blog dostum bugün 31 oldu :) Reyyan'ın annesi Serra, yaşlanmıyoruz, olgunlaşıyoruz arkadaşım.  İyi ki doğdun, iyi ki tanıdım seni. Sevgiyle kal.

Son bir haber daha verip kaçıyorum. Satıştaki ürünlerimi derli toplu görebileceğiniz bir bloğum var artık. Aslında henüz çalışmaları tamamlanmadı ama sabırsızlık ettim biraz:)) İşte oyuncak dükkanı..


Sevgiyle kalın, güzel bir haftasonu diliyoruz şimdiden...


14 yorum:

  1. Bir an için Amigurumi'den kepçe yaptın sandım, hevesle açtım :) Şaka bir yana kepçede son nokta bu olur bence, keşke yapsan :)

    YanıtlaSil
  2. :))
    Damla hakkaten son nokta bence de o olurdu:)) dur bir düşüneyim nasıl ve neler yapılabilir :) sağolasın fikir verdiğin için:)

    YanıtlaSil
  3. canım bizim oyuncaklarımız sıcak samimi sevgi dolu:)) çocuklarda bunu hemen anlayabiliyor...
    kapıda ödeme için bende bişiler yapmaya çalışıyorum senin bu dükkanı tutum canım:))

    YanıtlaSil
  4. hilalcim cailou da bayılmıştım bunada emeklerine sağlık arkadaşım bol bol siparişler dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. dükkanın hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Bu güzel jest karşısında duygulandım açıkcası , sende benim için sıcaklığını ekrandan bile hissettiğim arkadaşlarımdan birisin..
    Biliyorum biz aynı dünya görüşüne ,manevi değerlere sahibiz...
    Nasip olur da bir gün karşılaşırsak konuşacak,paylaşacak o kadar çok şeyimiz olacak ki...
    Kayseri'ye uğrayıp,bizi de şereflendirirseniz çok seviniriz.
    Eşim Konya'da okumuş.Geçen yaz ciddi ciddi niyetlendik gezmek için ama Ankara çıkınca gelemedik..İlk fırsatta inşallah..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. YaseminKale
    haklısın canım, sanırı msevgimizi hissediyorlar el emeği oyuncaklarımızda. bu arada siteyi beğenmene sevindim, başarılar dilerim Yasemin'cim

    YanıtlaSil
  8. Sevil
    çok teşekkürler canım beğenmene sevindim. güzel dileklerin için de ayrıca teşekkürler.. sevgiler

    YanıtlaSil
  9. AnneCafe
    teşekkürler hilal'cim, sevgiyle, muhabbetle...

    YanıtlaSil
  10. Serra
    aynı duygularda buluşmak ne güzel... Kayseri'de bolca arkadaşımız ve akrabamız var Serra'cım, gelirsek mutlaka seni arayacağım. Sizleri de her daim beklerim, başımın üstünde yeriniz var. muhabbetle...

    YanıtlaSil
  11. çok sevimli olmuş, ellerinize sağlık. iyi günlerde kullansın oğlunuz. çocuk yetiştirme konusunda sizinle aynı fikideyim. androjen bireyler yetiştirmek son derece önemli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Bu da çok şeker olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. merhaba,ne kadar şirin olmuş bu oyuncak:)elinize sağlık.ben de örgü örmeyi çok seviyorum,daha önce bir iki kere amigurumi denemem oldu ama o kadarla kaldım.ama bu sıralar nette yapılan modelleri gördükçe heveslendim yine:)
    blogunuz ve çalışmalarınız çok güzel,hemen izlemeye aldım sizi.benim de örgülerimi paylaştığım bir blogum var
    filizinevi.blogspot

    bana da beklerim
    hoşçakalın:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails