Keçe toka, Taç, Broş


Keçe ile çalışmayı çok seviyorum. Renk renk, içimi ısıtıyor adeta. Ne zamandır aklımdaydı keçeden tokalar yapmak. Taç ile ilgili çalışmayı ise sevgili Ege'nin annesi Gamze önerdi sağolsun. Devamı gelecek Gamze, önerin için teşekkürler :) Konu mankenim de çok şirin öyle değil mi :))


Bu tokayı çok sevdim. Pembe tokayı, keçe süslemeler ile irleştirince işte bu toka çıktı ortaya...


Ve mankenimizin saçında da güzel durdu sanki:) Yaklaşık 10 sene önce aldığım bu bebeğin, bir gün gelip mankenlik yapacağı hiç aklıma gelmezdi doğrusu :))


 İşte bu da tokamızın önden görünüşü. Fotoğraf, keşke gün ışığında çekilip de renklerin canlılığı daha iyi yansısaydı buraya...

Pasajda yerini aldı bu çalışmalar da...

Sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. Eline sağlık Hilal'ciğim. Çok blog izleyince bazılarını kaçırıyorum bazen. Seni de kaçırmışım epeydir. Şimdi uzun uzun okudum. İyi geldin bana. Yemekleri atladığımı itiraf ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails