Bir Fotoğraf Karesi :)


Kullanmadığım bir çantam vardı.
Ya da şöyle söyleyeyim, kısa süreli sokak gezintilerine giderken yanıma aldığım bir çanta
Sadece Hamza'nın oyuncakları, suyu, ıslak mendili gibi şeyler koyduğum ve hafif olduğundan tercih ettiğim bir çanta


Bir gün çok güzel bir resim gördüm nette gezerken
Anna, baba, abi, kardeş :)
Tamam işte buldum dedim...



Aynı resmin birçok versiyonu vardı. 1/2/3 çocuklu olanları gibi
Ama nasıl şirinler anlatamam:)
Birebir aynısını yapmaya çalıştım.
Ve sonuçtan memnun kaldım...


En çok da elleri kolları iğne ve iplikle yaparken keyif aldım.
Ve tabi ayrıntılar her zaman önemlidir, süslemeler için de pul boncuk benzeri şeyler kullandım.


İşte gezinti çantamızın öncesi ve sonrası:)

Sevgiyle...

9 yorum:

  1. gerçektende sonuç çok çok sevimli olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve sevimli olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. merhaba hilal ellerine sağlık. Blogunla yeni tnaıştım harika:)) nurti den betül:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel hilal.. sendeki bu yaratıcılığa hayranım, ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuş. Özellikle senin saçlarına bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  6. ne seker bir calisma olmus ellerine saglik canimm , bayildimmm

    YanıtlaSil
  7. Bende var benzer bir çanta, çok beğendim denemeliyim

    YanıtlaSil
  8. ha birde anne kişinin saçları olsaydı yahu:)))

    YanıtlaSil
  9. cnım çok beğendim iyi günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails