Nurturia Dedikleri :)


Nurturia'nın kurucusu ve Kitubi isimli bloğun yazarı sevgili Damla, bir mim başlattı. Beni de Gamze sobelemiş. E o halde haydi cevap vermeye geçelim :)

Nurturia'da;

  • Farklı yaşamlardan, farklı yerlerden ve farklı düşüncelerden birçok anne ile birlikte olmayı ÇOK SEVİYORUM.
  • E71'imle, her türlü internet işimi halledebilmeme rağmen, nurturiaya güncelleme giremememi HİÇ SEVMİYORUM.
  • OLMASAYDI, birçok tatlı anneyi ve şirin bebeklerini tanıyamayacak, onların tecrübelerinden yararlanamayacaktım.
  •  Anı defterine kayıt tutma özelliği VAR.
  • Sevdiğim birçok arkadaşım artık YOK. Ama yine de onlarla görüşebiliyoruz. Bloglar sağolsun :)
  • KEŞKE, demeyi sevmediğimden, bu şıkkı atlayarak nurturia mimine son veriyorum. 
Sevgiyle kalın:)

 

2 yorum:

  1. Gönüller bir olsun yeter canım :)öperim...

    YanıtlaSil
  2. bu siteye aylar önce üye olmuştum ama hiç aktifleşmedim diğer sosyal ağlardan sıra gelmedi valla :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails