Ürgüp Köftesi


Babaanemle birlikte, sanırım 1 ay kadar önce star tv'deki mutfağım programını izledik. Ürgüp'te bir eve konuk oldular ve gerçekten güzel lezzetler paylaştılar. sanırım geçtiğimiz haftalar da Konya'da bir eve konuk olmuşlar ama ben malum her zaman izleyemiyorum. İşte denk geldikçe :)

Ürgüp köftesi diye bir köfte yaptılar orada. Babaannem merak etti ki aslında ben de merak ettim çünkü patatesli tarifleri her zaman beğenirim :) İşte hemen o akşam denedik biz bu tarifi. güzeldi erçekten. Hemen tarife geçiyorum:

Malzemeler:

  • Yarım kilo köftelik kıyma
  • 1 büyük boy patates
  • 1 yumurta
  • Yarım demet maydonoz
  • Kimyon, kekik, tuz, karabiber
Yapılışı:

Patatesi rendeleyin. Tüm malzemeleri bir kabın içerisinde karıştırın. güzelce yoğurun ve yağda kızartın. Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. Güzel görünüyor, patatesli yemekleri hep sevmişimdir..
    Bahsettiğiniz programın Konya çekimlerini izledim tesadüfen, bamya çorbalı, sacaralı bir menü vardı:))

    YanıtlaSil
  2. hilal hanımcığım ellerine sağlık nefis olmuş köfteye patates koymak gerçekten güzel olmuş sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  3. hilal hanımcığım ellerine sağlık nefis olmuş köfteye patates koymak gerçekten güzel olmuş sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails