Gu Family Book ( Kore Dizisi )

Gu Family Book ( 2013 )

Yine yeniden merhaba. Uzun zaman ara verdim, hadi bugün yazayım yok olmadı ertesi gün yazarım derken bugüne kısmetmiş. Aslına bakarsanız öyle bir dizi izledim ki, adeta yazmaya zorladı beni. Her bölümünde ayrı bir ders ayrı bir heyecan. Kore yapımı sevenler, tarihi dizi sevenler, fantastik olayları sevenler mutlaka izleyin derim. Tek hoşuma gitmeyen kısmını yazının en sonunda anlatacağım. Spoiler içereceği için istemeyen okumasın :)

Bu arada dizi 1'er saatlik 24 bölümden oluşuyor. Ne güzel kısa ve öz hikayeyi tamamlamış adamlar. Bir de bizim dizileri düşünsenize. 2 saatlik 500 bölümlük dizilerimizi :)

Hadi ben repliklerle baş başa bırakayım sizi...




















Dikkat Spoiler!

Özellikle tarihi yapımlarda, son bölümde birdenbire yıllar sonraına gitmek, o karakterleri bambaşkakıyafetlerle görmek beni rahatsız ediyor. Ama herşeye rağmen, son bölümü görmezden gelirsek, muhteşembir dizi idi...

1 yorum:

  1. aynen canım konu işleniyor bitiyor en fazla elli bölümlük izledim şimdiye kadar ama hiç sıkılmadım adamlar bu işi biliyor
    gerçi uzun dizilerde var ama çok az ve hiç izlemedim ben sanırım bizim pembe diziler gibi onlar da

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails