Love Forecast ( Olumsuz Yorumlarımı Okumak İsteyen Gelsin )


2015 yılında yayına giren "Love Forecast" romantik komedi türünde bir film. Lee Seung Gi filmi olduğu için izlemek istedim, çünkü oyuncunun hangi filmini/dizisini izlediysem oyunculuğu ve filmin senaryosuyla oldukça etkisinde kalmışımdır. Bakınız "Gu Family Book" ve "My Girlfriend is a Gumiho".


Filminkonusuna hiç girmeyeceğim çünkü konuyu çok sıradan- basit buldum. HErhangi bir siteden konuyu hemen okuyabilirsiniz zaten. Yazmaya bile değer görmüyorum, o derece beğenmedimyani filmi. Ama sonuna kadar sabrettim. Sırf ha şimdi bir atraksiyonolacak, yok kesin şimdi derken bir de baktım fim bitti ama ben beklediğimi bulamadım. 


İşte öyle izleyecek birşey bulamadıysanız ve boş vaktiniz de çoksa hadi izleyin. Yok ama yok, o zaman bile izlemeseniz olur :)

1 yorum:

  1. :) bir zamandır ara verdim kore filmlerine nedeni de hep diyorum elişi yaparken izleyemiyorum :) bugün belki bir iş arası yaratabilirsem öğle yemeği molası niyetine biraz biraz izlemek istiyorum :) ne naz yaptım dimi açayım da bir bölüm izleyeyim bari :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails