Korku Dolu Bir Romantik Komedi :Chilling Romance :)


Çok uzun zamandır izlemek istediğim, övgüsünü çokça duyduğum ama içinde korku unsurları barındırması dolayısıyla yanına bile yaklaşamadığım güzel filmi sonunda izledim :) Korku unsurundan dolayı izleyemedim dedim ama sanki bundan 10 sene önce korku filmlerinin hepsini sinemada izleyen ben değilim:) Ufak çapta bir değişim geçirdim sanırım artık romantik komedi - romantik dram filmlerine bayılıyorum.


Filmin yayın yılı 2011. Lee min ki başrolde desem eminim çok kişinin ilgisini çekecektir. Başroldeki kız sürekli hayaletler görüyor ve bu nedenden dolayı da kendini insanlardan soyutlamış. Bir şekilde Lee Min Ki ile yolları kesişiyor. Gerisini siz izleyin ben anlatmayayım :)


Anafikir olarak film çok hoşuma gitti benim. Bir kere filmde izlediğim karakterler ne kadar sağlam dururlarsa o denli filmden keyif alıyorum. Azıcık olsun yalpa yapan, gidip gelen karakterler varsa malesef hemen filmi kapatasım geliyor. Bu filmde o bahsettiğim sağlam karakterlere şahit olacaksınız.

Şimdiden iyi seyirler :)

1 yorum:

  1. hmmm o zaman Love Forecast diziyi kenara alıyorum bunu açıyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails