Oyuncaklarım Artık Yenioyuncaklar'da da Satışta

 Hiç beklemediğim bir anda, hiç aklımda yokken dostların tavsiyesiyle ortaya çıkmıştı oyuncak dükkanı... Gülümseyen minikleri görüp duydukça, daha da bir heveslenmiştim. Şimdiye kadar çok şükür dostların da destekleriyle oyuncak dükkanı güzel işlere imza attı, birçok miniğin gülümsemesine vesile oldu. Ve şimdi yeni bir gelişme:

Daha önce güzel gelişmeler oluyor demiştim, hatırlarsınız belki.

Yenioyuncaklar.com'dan bana ulaşıp, oyuncaklarımı beğendiklerini, sitelerinde oyuncaklarıma yer vermek istediklerini, birlikte çalışıp çalışamayacağımızı sormuşlardı.

Sonuç mu?


Tüm çocuklar gülümsesin diye çıktığım bu yolda, herşey daha da güzel olsun temennilerimle...

Not: Oyuncak dükkanıma kalpten destek veren tüm dostlarıma teşekkürler.


5 yorum:

  1. tebrik ederim :)
    allah başarılarını daim etsin arkadaaşım
    allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  2. Hilalcim, emeğine fikrine sağlık. her geçen gün daha güzel oyuncaklar çıkacak elinden biliyorum :)
    yeni yılın kutlu olsun, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Başarılarının devamını dilerim =)

    YanıtlaSil
  4. tbrkler cnm ellerine emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails