Beni Mutlu Eden Kareler - 3


Hep bahsediyorum ya, gecem gündüzüm takvim oldu :) İlk etapta 15 adet takvimin yazısı hazırdı. Yazıları hazırlandıktan sonra 1 adet takvimin yapımı 4 gün kadar sürüyor. Dolayısıyla hala takvim yapımım devam ediyor. Şu an son 3 adeti yapıp bu takvim işine de burada noktayı koyacağım.... Derken... Başak'ın annesinin arkadaşları da torunları için almak istediler. Takvimi gören yanında bir sipariş getiriyor desem yeridir. Çok şükür bu takvim, içime sinen bir iş oldu. Devamını yapmam diyordum ama devamı gelecek. Çok isteyen var çünkü.


Bu esnada Başak'a teşekkür etmem gerekiyor. Evet, bu takvimi yapmak planlarım arasında vardı ama bir türlü cesaret edip başlayamamıştım. Çünkü yazıları kesinlikle çok zor bir süreç. Bir kere yaptıracak yeri bulmakta çok zorlandım. Yapanlar 1000 takımdan aşağı fiyat vermiyorlar. Neyse ki uzakta ararken yanıbaşımızda, Konya'mızda bulduk yaptıracağımız yeri. Bu vesile ile de yeni dostluklarımız oldu. Ailece atölye çalıştıran çok şirin insanlarla tanıştık. İşte, herşey birşeye vesile... 


Dönelim konumuza, dediğim gibi yazıları nedeniyle bu takvimi yapmayı kafam da neredeyse 6 ay erteledim. En son Başak böyle bir takvim yapıp yapamayacağımı sorunca, işte dedim beklediğim şey bu :) Elbette dedim ve hemen işe koyuldum. Önce yazıları yazdırıldı dediğim gibi 15 takım, sonrasında da yazılar keçelere geçirildi, cırt dikildi. Tabanı polardan dikildi ve içi tamamen keçe ile desteklendi. İlk yaptığım takvim de işte bu resimlerde gördüğünüz sevimli Çınar'ın oldu. 


Çınar öyle sevmiş ki takvimi, sabah kalkar kalkmaz hemen annesi ile gökyüzüne bakıyormuş. Hava durumunu belirleyip hemen mini mini parmaklarıyla takvimi reize ediyormuş. Çınar böylece, ilk yaptığım otoyol projesinin ve ilk yaptığım takvimin sahibi olarak "ilkler" arasındaki yerini koruyor. 


Sevgili Başak, beni bu projede yüreklendirdiğin, sabırla beklediğin ve sonrasında bu güzel fotoğrafları benimle paylaşarak beni çok çok mutlu ettiğin için...
Sonsuz teşekkürler...

6 yorum:

  1. Hilalim kaçıncı takvimin bizim oldu bilmiyorum ama o kadar güzel ki Cevcüt'ü bırak ben oynadım yani:)))

    YanıtlaSil
  2. Kisd, sizinki 11. Beğenmenize çook çok sevinim, gülerek severek sevinerek oynayın. Öperim

    YanıtlaSil
  3. Çok duygulandım yazıyı okuyunca Hilal... evet, hala ve hala çok seviyoruz takvimimizi ve her sabah güncelliyoruz!

    Ve evet, annemin arkadaşları sırada bekliyorlar :)

    Çok öpüyorum seni, ellerine, emeğine sağlık!!!!

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  4. süpermiş.bende kızımla etkinlikler yapıyorum.ama henüz küçük.

    YanıtlaSil
  5. şuan bu benim projemin resimleriymiş gibi mutluyum...
    allah başarı ve kazancını daim etsin ,daha birsürü resimler görcez burda
    inşaallah

    YanıtlaSil
  6. Hilal ciğim takvimler çok hoş olmuş:))Bu arada blog yasağı kalktı.Mutluyum ama Blog dünyasın fena vurdu .Müthiş bir durguluk var:((.

    Sevgiler Sena

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails