Marmelatlı Kek ve Peynirli Rakamlı Pişi :)


Her zamanki tarifinizle bir kek hamuru yapın ve pişirme kabına alınca birkaç noktasına marmelat dökün. Ben kayısı marmelatı koydum, denedim ve hoşuma gitti.


Kek piştikten sonra marmelatlar aşağı çekiliyor ve ıslak bir tat veriyor. Ben çok beğendim, tavsiyemdir.


Pişiyi bilmeyen yoktur herhalde. Hamurunda un, su, tuz ve maya bulunur. Ben bu denememde içine bir de peynir ekledim. Merak ettim nasıl olacak diye ki komşum Fatma'nın bir tanıdığından duydum geçenlerde. Gerçekten hoş oldu, zaten peyniri çok severim, hamuru da öyle :) İkisi ayrı bir güzel oluyor denemenizi tavsiye ederim.


Not: Çocuklar için yukardaki "10" gibi de şekil verebilirsiniz. Bunların bir de ay yıldız olanı vardı ama onu yemeden önce fotoğraflamak aklıma gelmedi. Bu arada dikkat edin, minikler bunları yemek yerine oynayabiliyor :))

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails