Her Yıla Bir Scrapbook


Çok severek yaptım bu yukarıdaki keçe tabloyu. Bu, çocuk odalarına güzel bir tablo olabileceği gibi , aynı zamanda farklı amaçlarla da kullanılabilir. Ben de zaten farklı bir iş için kullandım. Oğlumun 1. yaş scrapbook'unu kapladım bununla. 


Henüz 2. yaş scrapbook'unu bitiremediğimden ( fotoğraf seçme işi hakkaten zor oluyor:)), onun süslemesini henüz yapmadım. 1. yaş scrapbook'unu ben hazırladım, sağolsun kardeşimd e bu spiralli deftere fotoğrafları çıkarttırıp defteri hazır hale getirmişti. Buradan vesile ile bir teşekkür daha etmeliyim kendisine.


Bu kez, hiç kalıp kullanmadan, tamamını elde kesip-biçip yaptım. Resim derslerinde tüm ödevlerimi anneme yaptırırdım. Cin Ali'yi çizebiliyordum sadece, resim konusunda sıfırdım yani:) Baya mesafe katetmişim öyle değil mi:) Tabiki kafadan çizemem, bir resme bakarak yaptım. Yabancı bir siteden almışım fotoyu uzun zaman önce, işte bu işe yaradı. Artık scrapbook'umuz kıyafetine kavuştu:)


Güzel cumalar diliyorum, sevgiyle kalın...

1 yorum:

  1. ooo süper diğerini de merak ettim
    şimdi bu defterlerin içinde o yaşına ait fotolarmı var? ayyy öyleyse bende yeğenlerim için yapsam :) aslında benim başka bir hayalim var ama daha yapamadım :(

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails