Kutu Geri Dönüşümü


Bu haftasonu ne zamandır aklımda olan birşey yaptım. Yaklaşık 1 senedir sakladığım hero baby kutusunu yapışkanlı kağıt ile kaplayıp, süslemelerini yaptım. Kutum artık kullanıma hazır. Ben çok beğendim, umarım sizler de beğenirsiniz.

                                                                      İşte kutunun ilk hali:


                          

Bu da ilk halinin yandan görünüşü:




Malzemeler:

Yapışkanlı kağıt
Yapıştırıcı
Tül
Dekoratif çiçekler

yapılışı oldukça basit ama kutumun havası baya değişti :) Öncelikle yapışkanlı kağıt ile kutumu kapladım. Ardından tülü elimle büküp kutuya yapıştırdım. Dekoratif çiçekleri de en son yapıştırmamla birlikte kutum kullanıma hazır hale geldi. Nasıl ama uğraştığıma deymiş öyle değil mi :)


 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails