PRATİK BİR LEZZET - KREP


Merhabalar;

Bugün sizlerle krep yapımını paylaşacağım. O kadar pratik ki, aniden gelen misafirlerinize, veya kahvaltılarınıza hemen yapabilir, afiyetle yiyebilirsiniz. Yapılışı çok kolay. En önemli püf noktası ise çok çok ince yapılması.


Malzemeler:

2 adet yumurta
3 bardak un
Yeterince süt ( yoksa su ile de yapabilirsiniz )
1 kaşık sıvıyağ
1 çay kaşığı tuz

tüm malzemeyi karıştırın. Ben oldukça akışkan bir hamur yapıyorum. Neredeyse su akışkanlığına yakın. İçine sütü ( veya suyu ) çok koyar akışkan yaparsanız daha da yumuşak oluyor. İçinde hiç pütür kalmayana kadar karıştırdığınız hamuru, içine az sıvıyağ sürülmüş teflon tavaya 1 küçük kepçe dökün. Tavayı sağa sola eğerek hamurun tüm tavayı kaplamasını sağlayın. Her iki tarafını da pişirip içine ister peynir, ister patates koyup fotoğraftaki gibi sarıp afiyetle yeyin.

Ben krepi ocağımın wok gözünde yapıyorum. Çok daha çabuk pişiyor. Aklınızda olsun.


1 yorum:

  1. Hilal hanım, ben de bu sayede sizin blogunuzla tanışmış oldum, güzel sözleriniz için teşekkür ederim. ve blogunuzdaki paylaşımınız için de. bu konuda kusura bakmak diye birşey olmaz Hilal hanım, ben yazdıklarımın karşılıksız olarak daha çok kişiye ulaşmasını istiyorum ve bu yönde sizin yardımlarınız beni çok güçlendirir, çok sağolun.. Allah hepimizin yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails