Doğadan Form - Kayısılı



Geçen gün işten eve gittiğimde bir süprizle karşılaştım. Doğadan bana kayısılı form çay göndermiş denemem için. Paketi açar açmaz öyle bir koku yayıldı ki etrafa, mis gibi. Şu anda çayın durduğu dolabı açıp açıp kokluyorum. Çok hoş bir kokusu ve çok hoş bir tadı var. Evet, vermem gereken kilolarım var ve sanırım Doğadan'a malum oldu bu durum :)) Şaka bir yana, içilesi bir tadı var. Diyetteyim diye içilen tatsız tuzsuz çaylara hiç benzemiyor. Doğrusu diyet yapsın yapmasın herkesin içebileceği harika birşey. Ben çok beğendim sizlere de tavsiye edeyim...



7 yorum:

  1. hilalcim tavsiyen için teşekkürler...sanırım tüm bayanlarda bu sorun var....bende deneyeyim...sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Doğadanın bitki çaylarından bende tüketiyorum ama kayısılı çayı denemedim,tavsiyen üzerine denicem.eminim kokusu çok güzeldir.hayırlı Cumalar

    YanıtlaSil
  3. AYYY DİYET Mİİİ????? 5 AYDIR ÇOK SIKI FIKIYIZ KENDİSİYLE:)))
    MUTLU HAFTA SONLARI

    YanıtlaSil
  4. Çay içmediğim için çantamda cüzdanımda hep bitki çayları taşırım..Kayısılı çayı da keşfettiğim zaman o da eklendi çantama..O kadar kalıcı bir kokusu var ki haftalardır çantamda o koku :) Ki çayı içtiğim halde :)

    YanıtlaSil
  5. Canımm, teşekkürler tavsiyen için. Kesinlikle deneyeceğim :) Kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
  6. BENDE BÜGÜN KULLANMAYA BAŞLADIM BAZI SİTELERDE KİLO VERDİRDİĞİ SÖYLENİYO UMARIM İŞE YARAR VERENLER VARSA EĞER YORUMLARINI BEKLİYORUZ.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails