Bir Küçücük Tavşancık Varmış


Güzel bir gün olsun, içimiz neşe dolsun:)
Bir yandan keçe ve yanında isteğiniz üzere polar satışı devam ederken ( ki belirtmek isterim artık ten rengi keçe tükendi tükenecek diyebilirim ), diğer yandan da bir süre önce başladığım ve ufak ayrıntılarını yapıp tamamlamam için beni bekleyen polar hayvancıklarıma hız verdim ve işte geçtiğimiz gün bu küçük tavşancık da tamamlanmış oldu:) Aslında ilk başta kulaklarına elyaf doldurmayacaktım ama unutup onları da doldurmuşum:) Diktikten sonra farkettim ve neyse olsun dedim :))


Bu tavşancık bir arkadaşa gidecek bir süre sonra. İyi günlerde kullansın, gördükçe beni hatırlasın...

Haydi sağlıcakla kalın...

8 yorum:

  1. hilalcim
    yorum bırakamıyorum bu aralar ama hepsini takip ediyorum :)) çok güzel ürünler hazırlıyorsun ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok sevimli olmuş bu ....

    YanıtlaSil
  3. :) canım güzel dileklerine katılıyorum. Çok şirin olmuş bu tavşancık ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevimliii,emeğine sağlıkkk.. :)

    YanıtlaSil
  5. Eteğinde kalbi bile var :) Eline sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. çoook güzel olmuş, eline sağlık Hilal'cim:)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker tam sevgililer günü için

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli(:
    Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails