Bir Ses Vereyim İstedim :)


Yazamadığım nadir zamanlardayım sanırım bu sıralar
Fetret dönemi gibi :)
tam 2 saattir yazmaya çalışıyorum şu yazıyı...
En iyisi, kısadan anlatayım neler yapıyorum şu sıra...



Daha önce, oğlumun 1. yaş scrapbook'u için hazırladığım keçe defter kabını paylaşmıştım sizlerle. Aynı scrapbook'tan bir de kardeşimde var ve bu da onunki için.


Diğer tarafta, takvim projesi devam ediyor. Artık sonlara yaklaştım şükür. Elimde en çok bekleyen iş oldu ki nakışları oldukça zaman aldı. Özellikle nereye yaptıracağım konusunda baya çalışma yaptım, bekledim. Yakında kısmetse burada bitmiş haliyle...

Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. hayrlı akşamlar hilalciğim
    hakikaten alışık değiliz senin ara vermene umarım herşey yolundadır...
    .................
    ellerine sağlık çok güzel olmuş ikiside.
    allaha emanet ol

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails