...:::Bir İyilik Hareketi:::...

 

 


Bir iyiliği yapandan çok, başlatan kazanır sanırım. Yani onun payına düşen çok daha büyük bir dilim olur sanki. 10marifet'te de böyle bir iyilik hareketi başlatıldı. Asıl amacı unutulmuş bir geleneği sürdürebilmekti. Hatırlarsınız siz de, eskiden özel günlerde insanlar birbirlerine tebrik kartları gönderirlerdi. Çocukluk zamanlarımda biz de tanıdıklarımızdan sık sık böyle kartlar alırdık.. Özenle de saklanırdı o kartlar.. İnanın hala da saklandıkları yerde duruyorlar.. Şimdi teknoloji devrine geldik malum. Bir sms gönderiveriyoruz sevdiklerimize.. ne sesini duyuyoruz, ne de ona bir hatıra bırakıyoruz kendimizden, yıllar sonra görüldükçe bizi hatırlatacak.. Teknoloji mi suçlu yoksa biz miyiz? Bence bir gün kılıçları kuşanıp kavgaya gelecek teknoloji denen sanal varlık. Kendiniz ettiniz kendiniz buldunuz diyecek.. Ben değil miyim işlerinizi kolaylaştıran? Yardım etmeye geldim günah keçiniz oldum diyecek sanki..

 Teknoloji bize birçok işimizde yardımcı, ama yardım ederken de tembelleşin, değerlerinizi kaybedin demiyor. Yakında biz insanlar Ramazan davulcuları yerine de sokaklarda davul çalan robot yaparız bakın bekleyin.. Ya sahip çıkacağız, ya da silinip gidecek bu güzel değerlerimiz..

Sözü nerden nereye getirdim. Diyeceğim şu idi. 10 marifetteki kartpostal kampanyası neticesinde, bir bayan oraya yorum bırakarak lösemili çocuklara da bu kartlardan gönderip gönderemeyeceğimizi sordu. İşte diyorum ya, birşeyi yapandan çok başlatan kapar meyvenin büyük yanını diye.. O çocuklara bu vesileyle yapılan her güzellik neticesi, hanesine bir artı girecek o bayanın, ne güzel.. Tabi bu kampanyayı başlatan sevgili arkadaşım en büyüğünü alacak.. Ve bu çalışmaların sonunda elbette en çok ama en çok o şirin çocuklar sevinecek..

İşte yukarıdaki kartlar ile Bismillah diyerek başladım ben de bu iyilik hareketine. Konya'daki Onkoloji Hastanesi ile - işten ne zaman fırsat bulabilirsem - hemen görüşmek istiyorum. Eğer kısmet olursa kartlarımı kendim gidip vermek istiyorum o yavrulara. Bu kartlar umarım ki onları sevindirecek, bizler de hal ve kal diliyle dualarımızla yanlarında olduğumuzu hissedeceğiz ve böylece mutlu olacağız..

Netice ne mi?

Unutulmayan adetler
Mutlu bireyler
Kazanılan dostluklar
ve dudakalrdaki tebessümler...
Selametle cumanız mübarek olsun...

5 yorum:

  1. Süper bir düşünce olmuş,ne güzelde düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  2. Beraber gidelim Onkoloji'ye. Çocuk yuvası da iyi bir fikir olur aslında. Çok iyi düşünülmüş, tebrikler. İyilik yapan iyilik bulur denmiş.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel.
    düşünenede devamını getirenede ne mutlu bencede büyük küçük demeden örf,adet,ve değerlerimize sahip çıkmamız ve yaşatmamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  4. Canım harika bir düşünce..İylik yap iylik bul..Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir fikir!

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails