Susam Mantolu Meyveli Kek




Biraz acelece çekilmiş bu fotoğraflar için kusuruma bakmayın. Koştur koştur geçen birkaç günden arda kalan işte bu görüntüler oldu. Ben bu susam mantolu kek işine iyice sardım:) Baya da güzel oldu kek, ama bana sadece yarım dilim kaldı.

Malzemeler:

3 yumurta
1.5 bardak şeker
0.75 bardak sıvıyağ
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
yarım bardak süt
alabildiği kadar un
elma,armut, üzüm
1 portakalın kabuğunun rendesi

Mantosu İçin:
susam
1 tatlı kaşığı tereyağ

yumurta ve şekeri 5 dakika kadar çırpın. diğer malzemeleri de bu karışıma ekleyip mikserin yavaş konumunda karıştırın. diğer tarafta meyveleri minik küpler halinde doğrayın. una bulayın ve kek hamuruna ekleyip hafifçe karıştırın. kek kalıbını tereyağla yağlayıp susam mantosunu yaptıktan sonra kek malzemesini kalıba dökün. 180 derecede 50 dakika pişirin. Afiyet olsun..

Not: Kek hamurunu katı yapmanızı öneririm.

6 yorum:

  1. ay bunun mantosuda güzel içide:)

    YanıtlaSil
  2. Yenilen güreşçi güreşe doymaz derler ya seninkide öyle olmuş:)Ama itiraf etmeliyim Hilalcim Şampiyon sensin:))Süper kabarmış cidden.
    Ellerine sağlık canımsın...

    YanıtlaSil
  3. puf puf yumuşacık görünüyor, ellerine saglık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne kadarda güzel kabarmış böyle çok beyendim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ne kadarda güzel kabarmış böyle çok beyendim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bende bu kalıplardan istiyoruuuum.:))

    Harika görünüyor karizma bir kek olmuş hazır gibi ellerine sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails