"Hakkımdaki 7 İlginç Şey" Mimi

 

Çok sevgili arkadaşım oylesinesadece beni mimlemiş:) Ben de ilginç olmasa da 7 özelliğimi sizlerle paylaşmak istedim:

1.      Her daim ve günde kaç kez olursa olsun çikolata, kahve ve çiğ köfteye hayır demem.
2.      Bir işle uğraşırken, onun haricinde her şeye alıcı ve vericilerimi kapatırım:) hatta bir keresinde ders çalışırken annemin ağzıma verdiği kirazları üzüm sanıp 8-10 kirazı öylece yemiştim:) Çekirdeklerinin farkına bile varmadım:)
3.      Pratik her şeyden hoşlanırım. Ben diyeyim zaman darlığı, siz deyin huy:) Ancak buna rağmen çok beğendiğim bir şey olursa ona da zaman veririm, emek veririm.
4.      Alıştığım bir şeyden zor vazgeçerim. Mesela ne zamandır blog temamı değiştireyim diyorum ama bu şablonla resmen bir bağ kurmuşum kıyamıyorum:)
5.      Gezmeyi çok severim. Gördüğüm bir yeri veya bir kişiyi unutmam. Gittiğim biryeri sonrasında bulurum, ufacık bir görüntü beynimde canlanır. Ancak duyduklarımı unuturum. Bir de uzun yola gelemem. Ayaklarım uyuşur, sıkıntı basar. Bu nedenle ne zamandır ışınlanmanın bulunmasını bekliyorum:)
6.      Mutfakta zaman geçirmek beni motive eder, yeni tarifler denemeye bayılırım ancak çok klasik bir tat bile olsa çoğunlukla tarife bağlı kalmadan değişiklikler denerim.
7.      Aklıma gelen şeyi not etmezsem mutlaka unuturum. Bu nedenle çantamda not defterim ve kalemim mutlaka olur. Telefonda hatırlata kurarsam kesinlikle ertele tuşuna basarım, sonunda sıkılır o hatırlatmayı kapatırım ve o işi unuturum :) O nedenle en iyisi not defteri .. Eskiden bu kadar unutkan değildim ama artık çok bariz şeyleri bile unutabiliyorum. Sanırım havuç suyu içmem lazım :)

Ve ben de işte bu arkadaşlarımı mimliyorum:)



3 yorum:

  1. Hilal'ciğim seni tanımak güzeldi.Şu çiğköfteye ben hiç hayır diyemem:)
    Fakat adres bulma konusunda da çok zayıfım:(
    hepimiz ne kadar farklı farklıyız.Buda Rabbimin yüceliğinin tecellisi sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Aklıma gelen şeyi not etmezsem mutlaka unuturum.
    aynen bendeeeee

    YanıtlaSil
  3. Vışşşş kifteye bah nasıl da gözel görüniy :)

    Mimi bırakıp çiğ köfteyle ilgilenen bi ben varımdır herhalde :D

    Ben zaten tanıyom di mi ama :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails