Çok çalışmalıyım çok!!!



Çok çalışmam lazım çook :)
Tanıyanlar biliyorlar, senede iki kez denetim geçiriyoruz firmada kalite birimi olarak.
Denetimin biri benle diğeri ise direk urfatutkunu ile ilgili. Yani ilgili derken direk ilk sorumlulardan bahsediyorum.
Şimdi malum urfatutkunu yok:( 3 ay raporlu ve onun vekaleti de bende. yani direk 2 denetim de bana kaldı...
Şu aralar öyle yoğunum ki, yorum da bırakamıyorum sizlere nolur kusura bakmayın arkadaşlar.
Eklediğim yazılar da daha önce taslak olarak kaydettiklerimden. 
Temmuzun ilk haftası denetimimiz, sizlerden dua istiyorum.

Bu arada istediğim birşey daha var. Bugün urfatutkunundan da istedim ama o çözüm bulamadı:))
Bu 24 saati, nasıl 48 saate çıkarırız? Bilen varsa benimle paylaşsın olmaz mı:))
Çook zaman lazım bana şu ara çoook...

18 yorum:

  1. canım çok çok kolaylıklar diliyorum sana, Aslıhanın da bir an önce çok iyi olmasını, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin, işlerini bitir de yine dön...

    YanıtlaSil
  3. selamun aleykum:)

    hem calisan bir kadin,hem anne,hem es,hem evlat:)masallahin var hilal.hayirlisiyla aslihanim iyileseydi iki koldan yanasirdiniz isinize.

    rabbim bu zor gunlerini,girdigimiz uc aylar hurmetine kolaylastirsin.rabbim yardimci olsun.

    rabbi yessir vela tuassir ,rabbi temmim bil hayr.:)aklima baska sey gelmedi inan.

    rahmana emanetsin.hayirli gunler diliyorum

    YanıtlaSil
  4. zamanın genişlesin inş hilalcim.
    işlerinde de Allah kolaylık versin.
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. KARDEŞİM SANA AZ ÖNCE UZUNCA YAZDIM AMA NE OLDUYSA ŞİFREMİ KABUL ETMEDİ UĞRAŞIRKEN GİTTİ YAZILARIM.AMA ISRARLA BİR DAHA YAZIYORUM.BENDE 48 SAAT İŞİNE ÇOK TAKILANLARDANIM :)
    ŞÖYLE Bİ ÇÖZÜM BULDUM.GECE KUŞU OLDUM GÜNDE 4,5 YADA 5 SAAT UYUYORUM.YETİYOR DA .SON 15 GÜNDÜR GENELDE SABAH 4.00 SULARI YATIYORUM.FARK ETTİMKİ GECELER ÇALIŞMAK İÇİN GÜNDÜZDEN DAHA VERİMLİ.SESSİZLİK VE BAŞKA BİR UĞRAŞ OLMAMASI İVMEMİ ARTIRIYOR.BİR AZ UYUMAK, BİRDE İVME ARTIMI 48 SAAT OLMASADA 36 SAATE YAKLAŞIYOR GÜNÜN VERİMİNİ:)
    APARTMANDA BİR BEN BİRDE YENİ İKİZLERİ OLAN KARŞI KOMŞUM GECELERİ TUTUYORUZ.ODA BENİM IŞIĞIMA BAKIP DESTEK ALIYORMUŞ :))

    YanıtlaSil
  6. Ege'nin Annesi
    çok teşekkürler canım . ayrıca Aslıhan için de teşekkürler sağolasın her fırsatta soruyorsun. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Serra
    sağol canım buralardayım ama çok yazamayabilirim. sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Anlayamazsın
    çok teşekkürler canım, sağolasın. dilimden düşürmeyeceğim bir dua olacak İnşaAllah. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Adsız
    çok teşekkürler iyi dilekleriniz için sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Süheyla
    ahh benim becerekli kardeşim. demek komşunun iklizleri doğdu. hayırlı olsun. Kardeş ben de aşağı yukarı 5 saat uyuyorum ama evde çalışma imkanım yok, yani malum sabah erkenden işe gideceğim için sabaha kadar çalışamıyorum. mesaiye kalayım diyorum onda da Hamza Bey açısından olmuyor. dur bakalım sizlerin dualarınız ile İnşaAllah atlatacağız bu denetimi de. Dayıma yengeme Celalettin'e selamlar kardeşim öperim

    YanıtlaSil
  11. Hilal Allah yardımcın olsun. İnşaallah kolaylıkla geçersin denetimi. Allah istedikten sonra 24 saat 48'e de çıkar hiç merak etme. Zamanına bereket diliyorum. Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  12. hilalcim allah kolaylıklar versin,hayırlısı ile atlatırsın inşallah,

    çalışan anneler olduğumuz için herşeye yetişmek çok zor oluyor,bu yüzden çok iyi anlıyorum seni

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Allah zamanını genişletsin inş Hilalim.
    İşlerinde de yardımcın olsun..
    inş çok güzel geçer denetiminiz..

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. Sen bunu da başarırsın canım hiç merak etme, ben sonuna kadar güveniyorum, bu denetimlerden de alnının akıylaçıkarsın sen. Benim marifetli, becerikli arkadşım. Allah kolaylıklar versin, kendine iyi davran. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Anne Cafe
    çok sağol canım, dualarda beraber olmak ne güzel .sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Elif-Kayra
    kesinlikle canım haklısın. inan kaç gündür eve nasıl yorgun gidiyorum ama adansörde tekrar şarj olmak zorundayım evdeki meraklı minikle hasbihal için :)

    YanıtlaSil
  17. Tiryaki
    çok teşekkürler Tiryakicim, Amin diyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  18. Sibel
    canım çok teşekkürler ne kadar da motive oldum bu güzel sözlerle. inan dört nala çalışıyorum İnşaAllah yetiştireceğim :) sevgiler Sibelcim öptüm kocaman

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails