Zeytinli Omlet



Yumurtanın her hali güzel gelir bana, çok severim. Omletin de bu haline de bayılıyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum. Yapımı da çok kolay ve hızlıca yapılabiliyor.


Malzemeler:


3 adet yumurta
1 tatlı kaşığı un
1,5 tatlı kaşığı tereyağ
Tuz, karabiber, kırmızı biber
30 cm teflon tava


İç Malzemeleri:
Doğranmış zeytin dolması
kaşar


( İç malzemeyi istediği kadar koyabilirsiniz. )




Yumurtaları baharatlar ve un ile iyice çırpın. Tereyağı tavaya koyup eritin. Hafif kızınca yumurtalı karışımı içine dökün. Bir tarafı pişince geniş bir spatula yardımıyla diğer tarafını da çevirip pişirin. Pişince geniş yuvarlak bir tabağa alın ve doğranmış iç malzemeleri ekleyin.




Malzemeleri yumurtanın bir yarısına ekleyin.




Tüm malzemeyi ekleyince saç böreği kapatır gibi kapatın, kaşarlar eriyince dilim dilim kesip sıcak servis yapın. Afiyet olsun...


11 yorum:

  1. sevgili hilal omlet mükemmel görünüyor iştahım kabardı ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu saatte nasılda güzel görünüyor.Eline sağlık Hilalcim..

    YanıtlaSil
  3. Bu saatte nasılda güzel görünüyor.Eline sağlık Hilalcim..

    YanıtlaSil
  4. Gönül
    çok teşekkürler Gönülcüm, sevgiler

    Mis kokulu lezzetler- Mine
    çok teşekkürler Minecim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım bayılırım omlete... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Banu
    sağol Banucum, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. üff çok canım çekti hilal yarın sabah kalkıp yapacağım bundan ben kesinlikle

    YanıtlaSil
  8. mmm, çok güzel görünüyo,
    afiyet olsun en kısa zamanda bende denemek istiyorum;)

    YanıtlaSil
  9. İnciboncuk
    o zaman şimdiden afiyet olsun diyorum canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Biyaşıma daha girdim
    afiyet olsun emin ol çok beğeneceksin :) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım nefis bir görüntü bu ya

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails