Bir Bakmışsın İyileşmişsin...



Gemi geçer, ardında köpükle iz bırakır. Hiç silinmeyecek sanırsın lakin iki dakika öteye kalmaz. Yüreğinden bir dert geçer, ardında iz bırakır. Hiç silinmeyecek sanırsın lakin geçer gözüm. Bugün çok, yarın daha az, öbür gün daha da az... Derken bir bakmışsın tamamen iyileşmişsin. Rabb'im sağlık sıkıntısı vermesin gözüm. Emin ol gerisi hikaye. Baktığın yere göre değişir acısı. Ama er ya da geç söner gider. 

Yukarıdaki fotoğraf, Meke Gölü'ne ait. Bayramın son günü bizzat kendim çektim. Ve evet, tamamen kurumuş, hiç su yok. Kaç senedir can çekişiyordu zaten. Öyle heybetli bir yer ki, anlatması zor. Ben görünce bir an irkildim. Donup kaldım ilerleyemedim. Hemen arabadan aşağı indim hatta... Beni çok etkiledi.. Bir başına, herşeye rağmen dimdik duruyordu orda.. Kimbilir, belki bir gün yeniden etrafında kuşlar olacak, ülkemizin gözbebeği nazar boncuğu Meke Tuzlası'nda...

Gelelim yukardaki yazıya.. O da urfatutkunu'nun instagram hesabından. fotoğraflarından çok yazdıklarına bayılıyorum, doğruya doğru :) 

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle..

Sevgiyle kalın...

4 yorum:

  1. Nazar boncuğu gibiydi Meke Gölü, çocukken görmüştüm dopdoluydu, kayıkla koyunları adaya geçiriyorlardı...Şimdiki hali iç acıtıcı...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails