Konya Bloggerları Yine Buluştu - 3


Konya Blogger Buluşmamızın 3. sünü Med Cezir Cafe'de geçtiğimiz ay gerçekleştirdik. Yine çok güzel bir ortamda, çok sevdiğim blog dostlarımla görüşmenin keyfini yaşadım.


Biz gitmeden önce organizatör arkadaşlarım mekanı böyle hazırlamışlar. Hepsine teşekkürler, ellerine, uğraşlarına sağlık.


Sponsorlarımızın hediyelerini böyle hazırlamışlar ve her bir oturma yerinde rakamlar vardı. Gittiğimizde kura çektik, çok keyifliydi :) Nereye oturacağımızı biz kendimiz belirledik yani :)


Önce bu güzel kurabiyeyi yesem mi yemesem mi diye ikilemde kaldım ama benim gibi böyle tatlı şeylere hayran birinin kendine hakim olması hiç de kolay olmadı. Oracıkta yedim kocaman kurabiyeyi. Çok lezzetliydi, çok teşekkürler 


Bir kaktüs sever olarak bu hediyeye çok sevindim. En son üniversitedeyken çok sevdiğim kaktüsüm öldükten sonra kaktüs almam bir daha diyordum ama kaktüsler peşimi bırakmıyor:) Seviyorum onları, teşekkürler kaktüscü...


Ben bu keçe güzellerine hayranım, renk renk amerikan servislerim var, değişik değişik ohh mis gibi insanın içini açıyorlar. Açıkçası böyle hediyelere bayılıyorum, severek kullanıyorum, hemen başladım bile kullanmaya :) Teşekkürler renklikeçe



Desenlikeçeler'in bu güzel hediyesi sonrası linkteki sayfalarına baktım, öyle güzel şeyler var ki inanın içim gitti. Hemen bir göz atın derim :)


Saçbakım bizi hiç yalnız bırakmıyor sağolsun. Bu buluşmamızda şampuan göndermiş. Denedim, gerçekten güzel. Ben ovex saç onarım kremlerinden de çok çok memnunum. Kesinlikle tavsiye ederim.


pinkhousekeçetasarım işte bu güzel mağnetlerle anımızda oldu. Hepsi de zamanla yerini bulacak, çerçeveye de bizim ufaklıkların birlikte oldukları bir fotoğrafı yerleştirmeyi düşünüyorum :)


Bu ne kadar şirin bir anahtarlık, ellerine sağlık Sevgi Hilal... Pembe olması da ayrı bir güzellik :) Sevgi Hilal facebook'tan...


Bu güzellik de turkuazlale'den. İnstagram hesabına bakarsanız harika el emeği ürünleri var. Hele lalelerine bittim :) Ben bunu tespih yerine farklı bir yerde değerlendirmeyi düşünüyorum. 


Malzemeciniz bu güzel peçetelikten almış hepimize. Yanımızda olmak isteyen tüm ince insanlara teşekkürler. 


Benim okumayı seven, el emeği cici şeylerle uğraşan arkadaşım Alonenes işte bu güzel kalplerden yapmış bize, emeğine sağlık Neslihan'cım...


Grubumuzun en renkli üyesi, güzel bayan, şirin bayan, teşekkür ediyorum miyavkedicik. Mocca arkadaşım benim :) 


Bu güzel hediyesi için Sümyashediyelikeşya'ya teşekkürler. Bakalım ben bunu nasıl değerlendireceğim :) Aklıma değişik fikirler geliyor :)


Güzel kokan herşeyi seviyorum:) Hele ki böyle desenli taşlarla özellikle lavaboları süslemek, ordan gelen güzel kokularla keyiflenmek... Teşekkürler Kedi Peri Atölyesi...


Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama bu hediye işte beni can evimden vuran hediyedir :) Hurmayı öylesine çok severim ki, her an yiyebilirim. Yanında bir de zemzem hediye etti bize Arı Hurma. Konya'mızın güzel mütevazi bir firması arı hurma. Bu hurmalar bir harikaydı, etine dolgun, içi tertemiz. Urfatutkunu sağolsun onun aracılığı ile hurmamı sürekli Arı Hurma'dan alırım yıllardır. Yine devam :)


Maharetli, tatlı dilli güler yüzlü canım ablam Gönüldenele bize Emniyet Teşkilatından bu güzel hediyeleri getirmiş. Bizim oğlanlar bayıldılar. Özellikle trafik işaretlerini gösteren kartlar onların baş oyuncakları oldu :) Arabalarla oynamayı seven çoukları için bu nasıl güzel bir hediyedir bilir misiniz :) Teşekkür ederim gönlü zengin ablam...



4 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlik kıskanmadım desem yalan olur biz Çorumlu blogerlar sadece bir kez buluşabildik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi oluyor buluşmalar, sohbet muhabbet. bir kez buluştunuz ise gerisi gelir İnş

      Sil
  2. O güzel günü okumak da güzel oldu. Hem de vifiye gitmeyi bekleyemedim hemen burdan açtım =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails