Pamuk İpliğinden Hayaller


Yeni yeni işler peşindeyim :)
Bu şirinlerle ne yaptığımı yakında siz de göreceksiniz...


Diğer yandan, Coelho'nun son kitabını bitirdim. Çok yakında bloğumda olacak...
Bu güzel kupa için Urfatutkunu'na çok teşekkür ederim.. Ba-yıl-dımmmm :)


Yeni kitabıma başladım bile..
Kapak o kadar güzel ki tam benlik diye düşündüm, bakalım umarım beğenirim.


Arkadya Yayınları'nın bu kapak ve kitap ayracı tasarımlarına hastayım ben:)

Var mı sizin de kitaplarda böyle beğendiğiniz ayrıntılar?


1 yorum:

  1. benim en çok dikkatimi çeken bu yeni model kitaplar son zamanlarda kapaklar bir şaheser ve ayraçlar şirin ama en çok da kendimce beğendiğim kitap kapakları var ha nasıl diye sorma bende bilmiyorum.. baktığımda önce kapak beni çekerse o kitabı almam için iki üç neden birden atlıyorum konuda güzelse tamam sanırım ben dış görünüşe önem veriyorum hahahahaha :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails