Senden Başka Yok - Marian Keyes


SENDEN BAŞKA YOK

Yazarı: Marian Keyes
Sayfa Sayısı: 576
Tür: Roman


O son sözü duymak bile fazla inan
İyi niyet değil, şefkat değil, nerden bu dil

Kendine iyi bak deme , denmez saçma
Kendime bakarım elbet sen hiç korkma
Kendine kalıyor insan eninde sonunda
Sen bize iyi bak tanrım, sevdalı kullarına

Öncelikle, bu kitabı okuduğumda nedense Candan Erçetin'in "Saçma" şarkısı ile pek bir yakıştırdım. Eminim kitabı okursanız anlayacaksınız ne demek istediğimi.

Bu kitabı, okuyucu yorumlarına bakarak almıştım. Genelde yorumlar şöyleydi:
"güldürerek anlatılan hüzünlü bir hikaye"

Evet, tam da böyle bir kitap bu. Büyük bir dram size öyle bir anlatılmış ki, böyle gülsem mi ağlasam mı modunda kalıyorsunuz :) Ben keyifli kitaplar okumayı seviyorum. Akıcı, yalın, keyifli bir dili olmalı kitabın. Çünkü yoğun çalışıyorum, serviste, öğle arasında, herhangi bir yerde sıra beklerken, her zaman ama her zaman kitabımı yanımda bulunduruyorum. Vakit değerli, boşa geçirmek israf gibi geliyor. İşte böyle zamanlarda da keyiflenmek, hüzünlenmek, başka bir hikayenin içine kayıp gitmek insanı - beni - çok dinlendiriyor. Benim tabirimle çerez kitaplardan biri bu, hoş vakit geçirebileceğiniz güzel bir hikaye...

Kitabın cep boy olanını almıştım, pek de şirindi böyle el kadar :) Bir kadın ve kocasının geçirdikleri bir kaza sonrasında yaşanan olaylar anlatılıyor. Tavsiye ediyorum...

5 yorum:

  1. Ve kitap şimdi bende =) Merakla okuyacağım inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen başla, sana iyi gelecek :) çok keyifli bir kitap çünkü...

      Sil
  2. Görünce kocaman gülümsedim Okunacaklar Listemden bir kitap daha :) peş peşe kitap tavsiyeleriniz bu ara çok işime yarıyor. Cep boy dan okuması rahat oluyor mu bari, malum kalın kitap ?

    YanıtlaSil
  3. Tekrar merhabalar, kitabı aldım ve okudum. Çok eğlenceliydi ve merak uyandırıcıydı, tahminlerim hep elimde patladı. Bu türü bende çok severim, blogunuzda denk gelmedim ama belki biliyosunuzdur Sophie Kinsella bu türde bir numaradır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim. Sophie Kinsella hiç okumadım ama listeme ekledim. Teşekkür ediyorum öneriniz için

      Sil

Related Posts with Thumbnails