Kürk Mantolu Madonna Mı? O da kim


Şu kitabın kapağına bakın, söyleyin ne olur okumak geliyor mu içinizden. Açık konuşayım kardeşimde yıllardır var bu kitap ve ben övgüsünü o kaar duymama rağmen alıp elime okumadım - okuyamadım. Böyle kitap kapağı mı olur Allahaşkına...

Bir kitapta, beni ilk olarak kitabın kapağı cezbeder, sonrasında da yayınevi ve yazarı tabiki. Ama kitap -yazar ne kadar iyi de olsa, ambalaj iyi olmayınca malesef ilgi çekmiyor...


Her neyse, tüm bunları ben neden söyledim derseniz, siz de benim gibi bir yanılgıya düşmeyin diye uzun uzadıya anlatıyorum bunları. İçi bir umman bu kitabın, öyle güzel sözler var ki böyle sizi alıp alıp götürüyor... Hikayeye, diyecek söz bulamıyorum, anlatmak da istemiyorum ki ağzımdan bir şey kaçırırım da okumak isteyenler için tüm tılsım kaçar diye korkumdan... Siz, kitap kapağı ne kadar kötü de olsa, muhteşem bir aşk, bağlılık öyküsü okumak istiyorsanız, bir insanın iç dünyasında neler yaşayabileceğine şahit olmak istiyorsanız, alın okuyun bu kitabı. Tanıyın Kürk Mantolu Madonna'yı...

Güncelleme:

Bu fotoğrafı buldum arşivden:



10 yorum:

  1. ben de geçen sene okudum ilk kez ve aynı şekilde çook etkilenmiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkilenmemek mümkün değil hakkaten...

      Sil
  2. Bende kapağı görüp kaçangillerdenim. O kapaktan AŞk hikayesi mi çıkıyor, cidden mi :) Bu yılki tüyaptan alınacaklar listesinde belki bakarızı oynuyordu kitap. Bir terfiyi hak ediyor diyorsun, okursam inşallah yine gelirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet bir terfiyi hak ediyor kesinlikle... Okuyunca yorum da bekliyorum mutlaka :)

      Sil
  3. Ne yazık ki Sabahattin Ali'nin tüm kitap kapakları böyledir. Icleri derya deniz, dışı kurumuş dere =) Hele kürk mantolu Madonna'ya diyecek söz yok zaten.

    YanıtlaSil
  4. Ben de okuduğumda çok etkilenmiştim.
    Nasıl bir aşk bu böyle demiştim.

    Yazarın diğer kitapları da öyleymiş ama. henüz okumak nasip olmadı.

    YanıtlaSil
  5. bende okudum güzel bir kitap.

    YanıtlaSil
  6. Son zamanlarda TV ekranlarında yaşanan rezalet üzerine yazınız dahada bir anlam kazandı.
    Çok Teşekkürler.
    http://www.straforevi.com/urunler/maket-pasta/

    YanıtlaSil
  7. bir de o durum var ki içler acısı...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails